Har dere fortalt det til omverden?

Valhin

Betatt av forumet
Og hvilken uke fortalte dere det "offentlig"? Jeg er 11+1 og skal på ul i dag. Har såååå lyst til å fortelle det hvis alt er bra på ul <3

Har fortalt det til de nærmeste :) men tror ikke jeg legger noe ut på fb f.eks.

Masse lykke til på ul :D

Jeg skal på UL i dag, 12 uker på dagen. Er kjempe spent. Mest redd, for har før opplevd MA i uke 12 hvor fosteret sluttet å utvikle seg i uke 8. Da husker jeg at jeg ikke følte meg gravid lenger. Men det gjør jeg nå, så håper alt står bra til og at det ikke bare er kroppen som spiller meg et puss.

Hvis alt er bra har jeg lyst å fortelle omverdenen det på en litt morsom måte. Noen forslag? Tenkte kanskje skrive på asfalten ved siden av skoene våre med datoen på hver av oss og en det bare står mars 2016.Har sett noen bilder av dette. De nærmeste vet det :)

Nå må jeg gå hvis jeg skal rekke UL :)

Vi fortalte det til familie i uke 6 og 8, og jobben i uke 11. Mannen var så utålmodig så han ville fortelle det på Facebook etter jeg hadde komt fra sjefen sitt kontor, så da fikk også Facebook vite det. ;-)

Og hvilken uke fortalte dere det "offentlig"? Jeg er 11+1 og skal på ul i dag. Har såååå lyst til å fortelle det hvis alt er bra på ul <3
Har du lyst og alt er bra - fortell det til hele verden!!:) Vi fortalte det til alle rundt uke 9 begge svangerskapa (bortsett fra jobb ennå). Gjør det son føles rett for deg!:)

Sa det etter ul i uk12+6 :D har sakt det til venner og familie... Ikke delt d med hele verden ;)

Skal på UL når jeg er 12 uker, om en og en halv uke. Hvis alt ser fint ut der, så blir vi nok å slippe nyheten ganske kjapt :)

Fortalte til foreldrene mine i uke 8 og til hannes i uke 10. Nå er jeg i uke 12 og de fleste i familien har fått hørt det :)

Fortalte det til et par venninner og søsknene mine like etter jeg fant det ut selv. Så til foreldre og svigerforeldre i uke 8. Nå er det også noen på jobb som vet det. 11 uker på mandag :) Tenker at det er personer jeg ville sagt det til om jeg hadde mistet også. Tror jeg venter med å gjøre det helt offisielt til etter jeg har vært på ultralyd i uke 12/13 :)

Jeg ble flyttet frem til 11+5 på ul i dag, så over helgen tenker jeg at vi forteller det :)

Foreldre og søsken, samt noen få venner og kollegaer vet det. Før uke 12 kriblet det i magen etter å fortelle fortest mulig, nå føler jeg at jeg vil vente med resten til etter OUL. Men vi får se, jeg har vært sykemeldt siden 4.aug og føler jeg har måttet juge mye :p Det er litt kjedelig. Vi får se når resten av familien og venner/bekjente får vite det :) Vil gjerne få bekreftet at alt er bra med den lille først ;)

Fortalte det til søsken og svigerinne i uke 7, pga en uke ferie hvor det ikke ble vin på meg ;) Foreldre etter ul i uke 11. Nå forteller vi det hvis noen spør eller det blir et tema :) Men ikke facebook denne gangen ;)

Foreldre, kommende tanter/onkler, nærmeste venninner og sjefen min vet det.. Er 12+3 i dag. Tenker å si det til jenta vår neste uke, så får hun si det til sine søskenbarn :) Så sier jeg det til de jeg jobber med...
Eller, lillesnupp går i samme bhg som jeg jobber, kanskje jeg skal få hun til å si hva som er i magen til mamma.. :) Vi får se..

Familie og nærmeste venner vet det nå, men ikke facebook. Har vel egentlig ikke lyst å dele det med facern i det hele tatt, men kanskje når barnet er født :happy:. Foreldre på hver sin kant visste det tidlig pga de vet om prøverørsprosessen. Resten fikk vite det nå i uke 13 etter fosterdiagnostikk og en sprell levende bebis.

Vi fortalte det til nærmeste familie ganske tidlig. Har fortalt 3 venner, men skal holde unna Facebook til vi har svar på kjønn og at alt fortsatt er bra :-) venner sier vi det til når vi treffer dem.
Jeg skal ha fest med jobben hjemme hos meg ikveld, og det virket som en ok tid og fortelle de fleste :-) er 12+2.

Ja, nå er jeg over 13 uker så det er ikke hemmelig lenger. Men kommer ikke til å dele hverken graviditet eller bilder av barn på face. Det blir for privat for meg.

Fortalte til søsteren i uke 5. Til foreldre og svigers i uke 6. Mistet i uke 7+1. Så neste gang tenker jeg å vente lengre.

Back
Topp