Har dere fortalt det til noen?

Har ikke mamma lenger dessverre pga kreft :Heartpink
Føler med deg. Jeg mistet mamma for to år siden, men hadde hun vært her hadde jeg sagt det tvert! :Heartbigred Men slik som det er nå så er det kun samboeren min som vet det og vi tenker å holde det slik fram til uke 12 og første legetime er gjennomført :)

Ingen enda. Men skal besøke oldemor i helgen og skal skrive ett brev fra Storesøster om hun har plass til et til oldebarn i hjertet sitt [emoji173]️

Føler med deg. Jeg mistet mamma for to år siden, men hadde hun vært her hadde jeg sagt det tvert! [emoji813]bigred Men slik som det er nå så er det kun samboeren min som vet det og vi tenker å holde det slik fram til uke 12 og første legetime er gjennomført :)
Det hadde jeg og. Trist å miste mammaen sin[emoji173] Vi kommer fortsatt til å vente litt før vi sier det til noen[emoji4] men jeg kjenner helt klart trangen til å fortelle det til folk hele tiden. Det er jo det eneste jeg tenker på [emoji85] jeg har fått legetime 18.juni, kommer til å fortelle det rundt da til min nærmeste familie, og da forteller vi nok til hans nærmeste også[emoji4]

Er bare samboer og jeg som vet:)
Vet ikke når vi skal fortelle, men tror vi prøver å holde oss litt til. Og grugleder meg til å si det;)
Men svigermor er ikke blitt bestemor enda så dette blir hennes første, så blir kanskje ekstra gøy å fortelle henne det❤️ Mine forelder har et barnebarn, men tror nok de blir like glade som svigers uansett ❤️

Har fortalt det til min søster:Heartred

Har fortalt mamma, søstrene mine, svigerinnene mine og svigerfar og 3 venninner!
Svigerfar fikk dårlige nyheter med tanke på kreft diagnosen sin dagen før positiv test så då valgte me å gi han nåke koseligere å tenke på ❤️ Resten får vite etter tul 30. Juli :-)

Har fortalt det te alle rundt oss vi [emoji4] vi mistet i uke 6 siste(11.april)og fikk så god støtte sist og syns det er greit at folk vet [emoji4]

Kun til samboer og en kollega som også er en god venninne. Ikke sagt det til mine andre venninner enda men klarer vel ikke holde det inne så lenge

Har kun fortalt det til mine foreldre samt ei veldig nær venninne. Synes ikke fler skal få vite før jeg forteller barna mine at det blir baby i huset etter jul :) og selv om jeg har veldig god følelse tør jeg ikke si noe til dem før de berømte 12 ukene har gått. De skal slippe å sørge dersom jeg er så uheldig at jeg mister. Før jeg ble gravid med sønnen min - mista jeg i uke 7/8, og hadde fortalt «alle» at jeg var gravid.

Back
Topp