Har dere fortalt det til noen?

Pin-up

Forumet er livet
Her har vi ikke sagt noe enda, i og med at vi fant det ut for to dager siden. Trenger å la det synke inn litt :p
 
Ingen som vet det her heller, orker ikke fortelle noen denne gang før jeg vet at det virkelig er et nurk der inne :)
 
Ingen som vet det her heller, orker ikke fortelle noen denne gang før jeg vet at det virkelig er et nurk der inne :)

Nei, hvis du har mistet før forstår jeg godt du vil vente litt. Vi har ikke sagt det til andre enn nærmeste familie de andre gangene, vi heller, før rundt uke 12.
 
I de andre svangerskapene har familien fått visst det i rundt uke 7, da jeg som regel har blitt innlagt av dehydrering rundt de tidene.

Håper jeg ikke blir like dårlig denne gang, så vi kan holde på hemmeligheten litt lenger :)
 
Jeg bare klarer ikke å holde på hemmeligheter, må dele med noen! Vi hadde egentlig tenkt å vente til uke 12, men har sagt det til søsteren min og to venninner. Tenker at om det skulle skje noe er det greit å ha noen å snakke med også.
 
Vi har sagt det til nærmeste familie, så har jeg sagt det til en kompis på jobb. Neste mnd har vi julebord, om alt har gått bra til da så sier jeg det til de på jobb. Synes det er greit at de vet hva som foregår, uansett utfall :)
 
Kun en venninne som også prøver på barn.

Jeg har lyst til å holde det litt hemmelig, kun fordi jeg liker at det bare er oss som vet det.

Jeg sa det ikke til noen sist, og mistet, da sa jeg det til "alle" ene og alene fordi jeg ble kjempe dårlig. Så de fleste ved at vi prøver...(ink foreldre på begge sider).
 
Har sagt det til to kollegaer, og søsteren til mannen venter litt med å si det til flere. Om det skulle gå galt syns jeg det er godt at folk vet det, har opplevd det noen ganger, og har hatt behov for å snakke om det.
 
Bortsett fra mannen, så har jeg fortalt det til mamma og ei venninne. Mamma fordi de var her og jeg var så dårlig, greit med litt avlastning. Dessuten vet jeg at dersom dette ikke går bra ville de ha fått vite det uansett.
 
Har fortalt det til mamma og søstrene mine, pluss mine to beste venninner. Jeg forteller til alle som jeg ville fortalt det til om jeg hadde mistet også. Venter nok litt til før jeg forteller det til flere, men har ingen tro på at jeg klarer å holde ut til 12 uker før jeg forteller alle og enhver laughing7
 
Forrige gang fortalte vi det til den aller nærmeste familie (foreldre og søsken) rundt uke 6-7. :p Resten av familien fikk vite det rundt uke 10, og det synst jeg var for tidlig, men mannen klarte ikke holde det hemmelig :D Denne gange vil jeg helst vente til 12 uker. Kanskje jeg forteller det til mine søstre før, siden vi har veldig nært forhold. ;) Og kanskje også min far, siden han er syk.
 
Vi har sagt det til min nærmeste familie og 2 på jobben som jeg jobber tett med. Har sagt til alle at det ikke er sikkert enda siden det er så tidlig.
 
Nå vet mine foreldre her, de er på besøk.
 
Gubbis, og halve babyverden :p
 
Vi har ikke sagt det til noen enda :) kommer til å vente noen uker enda.. Synes det er litt tidlig å fortelle det til andre enda :) stas å ha en liten hemmelighet bare oss to :)
 
Fortalte det til min beste venninne i dag, klarer ikke å lyve for henne :p hun vet også om at vi har prøvd så da var det naturlig å fortelle henne.
 
Nå vet foreldrene mine det, samt brødrene mine og kjærestene deres. De var her i dag og det viser seg dessuten at jeg skal bli tante i april :woot:
 
Her blir det å holde det hemmelig en stund til.
Forrige graviditet endte ikke så bra:-/Denne gangen vil jeg se et bankende hjerte og stigende hcg før jeg forteller det til noen:)
 
Her vet to bestevenninner det og mange inne her :p Har så lyst til å rope ut, men vil se bankende hjerte først :)
 
Og der hadde mannen fortalt det til svigermor - så mye for å holde det for oss selv en stund til :D

Forsåvidt sagt det til de nærmeste hver gang, greit at de vet det dersom det skulle gå galt. Så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg overfor venninner :)
 
Back
Topp