Har dere fortalt det til noen?

vi har fortalt det til svigers og svigerinna mi. Mamma får vite det når jeg ser henne på lillejulaften

Svigerinna mi, og mamma (mannen også selvfølgelig ) og en kollega :) familien får vente til jul (8 uker da) og resten får vite det fra uke 12 og utover :)

Har fortalt det til ene søstra mi, og ei veldig god vennine...gubben vet selvsagt! Og han har fortalt det til sin mor og ei venninne. Mine foreldre får vite det på juleaften, ellers tenkte jeg å vente til jeg var rundt 12uker.
Fordelen nå, er at svært få vet at vi prøver, så det er ikke så mange som spør. Sist visste stort sett alle det, og jeg klarte ikke å lyve :P Kjenner det er litt deilig, er avslappa på en helt anna måte...
Ellers er jeg ganske god og rund, så tror ikke det kommer til å vises noe særlig på en stund. La på meg mye de første ukene sist, så tenkte jeg skulle prøve å være litt mer forsiktig nå! :)

Her har min kjære så klart fått vite det, bestemor og min svigerinne.. skal ikke si noe til noen andre før på julaften når min 1 årige datter skal ha en genser på seg som det står jeg skal bli storesøster på ;-) blir moro å se ansiktet på familien da ;-)

Til min kjære og en venninne :)

Mamma, pappa, en venninne og barnefar :)

Back
Topp