Har dere fortalt det til noen?

Ryttermamma83

Flørter med forumet
Hvor lenge tenker dere å vente?

Jeg har fortalt det til mannen min. Han er jo en selvfølge.
Ellers tenkte jeg å holde det hemmelig så lenge som mulig.
Er andregangs, og magen kom tidlig sist. Da jeg passerte uke 12 og det var tryggere så syntes det allerede litt.
De som kjente meg godt så det allerede da. Spent på hvor lenge jeg klarer å holde det skjult denne gangen.

Hva med dere?

Mainn min fekk sjå testen først, ellers så e det ingen som vet :)
Æ bruke itj å få mage før etter halvveis, så ska ikke fortell nåkka t nån før etter ordinær ul :)

Når er ordinær UL ca?

Jeg er bare 6+3 å har ikke kunne skjule d siden uke 5 så har ikke så mye valg,syntes tidlig med 1 mann å men ikke så tidlig. Legen syns d ser ut som d er mer en 1 på størrelsen på mage så vi får nesten bare vente å se,skal på ul om 11 dager.. Har hatt Icsi å satt inn 2 gode egg..:) Blir spennende...:)

Jeg er bare 6+3 å har ikke kunne skjule d siden uke 5 så har ikke så mye valg,syntes tidlig med 1 mann å men ikke så tidlig. Legen syns d ser ut som d er mer en 1 på størrelsen på mage så vi får nesten bare vente å se,skal på ul om 11 dager.. Har hatt Icsi å satt inn 2 gode egg..:) Blir spennende...:)
Det syntes i uke 5?? Oida!!! Detvar tidlig. Todde det syktes tidlig på meg sist, rundt uke 12. :-O

Her vet samboer det selvsagt og tre andre :-)

Her vet samboer det selvsagt og tre andre :)
Lykke! :)
Hvordan får jeg lag tinn sånn ticker? Har laget meg en, og limt inn linken i sinaturfelt men som du ser er det ikke helt bra... :/

Har fortalt det til mamma, pappa og søstra mi :) skal prøve å vente til etter oul med å fortelle flere ;)

Lykke! :)
Hvordan får jeg lag tinn sånn ticker? Har laget meg en, og limt inn linken i sinaturfelt men som du ser er det ikke helt bra... :/
Trykk inn bærre det fra http - png....det andre blå som står skrevet....når æ trykke på det, så sjer æ tickern din...

Trykk inn bærre det fra http - png....det andre blå som står skrevet....når æ trykke på det, så sjer æ tickern din...
Argh! Ble ikke bra. Er jeg helt dum? Jepp, tydeligvis. :-O

Takk google! Det var HTML-feltet på babyverden som ikke kom opp som den skulle. :)

Det syntes i uke 5?? Oida!!! Detvar tidlig. Todde det syktes tidlig på meg sist, rundt uke 12. :-O

Ja va veldig oppblåst ved positiv test på 10 dpo men d roa seg fort så va d liksom en liten kul i uke 5 men da jeg kom i uke 6 begynte den å synes godt å fikk masse spørsmål så klarer ikke skjule lengre derfor legen lurer på om d er mer enn 1...:)

Ja va veldig oppblåst ved positiv test på 10 dpo men d roa seg fort så va d liksom en liten kul i uke 5 men da jeg kom i uke 6 begynte den å synes godt å fikk masse spørsmål så klarer ikke skjule lengre derfor legen lurer på om d er mer enn 1...:)
Har du kikket da? Ul? Kanskje er det flerlinger? Morsomt det da! :-D

Har fortalt det til mannen selvfølgelig og ei god venninne og sjefen min... Håper vi kan vente med å si det til flere til etter uke 12...

Stas me flere ja :)

Fin ticker du fikk t slutt :)

Fortalte det til sjefen idag, tenkte det var greit at hun visste om det tilfelle det skulle gå galt!

Skulle egentlig ikke si noe til noen før uke 12 (bortsett fra samboeren, selvfølgelig), men klarte ikke å holde meg.. Foreldrene mine og søsteren min fikk vite det. Greit med litt støtte om det skulle gå galt.

oj. Litt sånn som jeg føler meg. Jeg ser tydelig at jeg har fått mage, men ikke vært hos legen enda. Har spøkt leenge med mannen om at neste gang blir det tvillinger, så jeg får tre, mens mannen egentlig bare vil ha to. Hør gjerne fra deg når du har vært på ul og sjekket ;) Blir veldig nyskjerrig.hehe :)

Mannen, to venninner, kollegaene mine og søsteren min har fått vite det:) Resten av familien får nyheten på julaften!

Back
Topp