Har dere fortalt det til noen enda?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, har dere?

Jeg testet jo positivt i dag tidlig, og de eneste som vet det er jeg og mannen.

Vi venter nok litt med å fortelle det til familien, men uvisst hvor lenge.

Med førstemann ventet vi.... noen timer.

Med andre ventet vi faktisk noen dager, kanskje ei uke eller noe sånn?

Bare til den nærmeste familien altså, våre foreldre og søsken, og min bestemor.

Resten av familien har fått vite det sånn en måneds tid senere eller noe sånn, jeg husker ikke når vi fortalte om andre egentlig, første vet jeg vi fortalte om i juelferien, da var jeg 8 uker på vei.

Vi har jo altså disse to ungene fra før å ta hensyn til også. Hun er så lita hun forstår ikke, men han blir 5 år i sommer, og forstår utmerket godt, og jeg har ikke egentlig lyst at noen skal vite det før ham, samtidig som jeg synes det er veldig tidlig å fortelle ham det enda.

Enn så lenge har vi det som vår lille hemlighet, jeg og mannen.

Vi har allerede fortalt det til den nærmeste familien (foreldre og noen søsken), og jeg har fortalt det til ei veninne på jobb (hun hadde visst det med en gang uansett). Tenker jeg kommer til å fortelle det til venner og resten av familien etterhvert. Skal i utdrikningslag i juni, så da kommer jeg nok ikke til å klare å skjule det lenger.

Jeg har fortalt det til en nær venninne :smiley-ashamed008Håper jeg klarer å vente en god stund til :) Ikke lett når man blir så glad...!!!

jeg kan nesten ikke tro det er sant selv :happy093

Jeg skal også i utdrikningslag i juni antakelig (ikke bestemt dato enda) men siden jeg uansett er avholds vil ingen reagere på det.

ja da går det nok helt fint.... Jeg drikker utrolig sjelden og er som regel edru på fest så det skal gå fint her også :)

Jeg har fortalt det til en venninne jeg ba om hjelp til å tyde om testen var positiv. Hun har gått å ventet på at jeg skulle bli gravid.

Jeg regner ikke med det tar lange tiden før vi sier det til familie. Pappaen min som bor i thailand kommer hit til Norge i slutten av juni. Regner med å bli kvalm og dårlig denne gangen også. Og da må jeg si det til sjefen også. Regner med jeg sier det til de andre på jobben også, for de to forrige gangene sa jeg ikke noe og alle spekulerte i hva som var årsaken til sm.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg og mannen foreløbig. Har planer om å holde det hemmelig enda noen uker,hvertfall til jeg er 8 uker på vei. Dette pga vi har store barn, elste 9 år og de kommer jo til å fortelle det til vennene sine og en svigermor som ønsker flere barnebarn og neppe klarer å holde det for seg selv ;) Så da venter vi lengst mulig :)

Her er det bare jeg og mannen som vet noe :) Tenker ikke å fortelle det før vi er rundt uke 12, dersom jeg klarer å holde meg så lenge da:p

Har kun fortalt det til mamma og en venninne :-) Men kommer til å fortelle det til familien raskt siden jeg blir så dårlig.

Er noen venninner som vet at jeg ble inseminert,men utenom de,så skal jeg vente til uke 12 med å si noe :)

Er så utrolig vanskelig å holde på en slik stor hemmelighet! :/ Vil egentlig skrike det ut til alle. Har sagt det til lillesøstra mi. Hun forteller jeg alt til :)

Ingen vet noe bortsett fra mannen. Se andre får vite det når det passer.. men offisielt blir det 17 juli da vi skal på slektstreff

Sambo vet det ikke enda en gang. Fant det ut i dag tidlig. Men han kommer snart hjem fra jobb :) gleder meg til å si det. Vet ikke når vi skal si det til flere. Sambo har bursdag om ei uke. Da kommer foreldrene våres bare. Lurer litt på å kanskje si det til de bare da. Så lyst å si det til mamma. :) venner og annen familie og sønnen vår vil jeg vente litt med. Er jo bare 3uker på vei :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er noen som visste at jeg skulle til en klinikk å bli gravid,og de vet at jeg er gravid. Hvis jeg ikke blir mer kvalm nå,så skal jeg klare å holde meg til familieselskapet når vi skal feire guttungen i sommer :)

Jeg har fortalt det til svigerinna mi :-)
Men bortsett fra det er det kun jeg og mannen som vet :-)

Back
Topp