Har dere fortalt det til familie enda?

snarttobarnsmamma

Flørter med forumet
jeg er nå 7+1, og har ikke klart å holde tett lengre! Vi fortalte det til mine foreldre i går og hans i dag :) så innmari koselig å dele denne gleden med de nærmeste! ville i en perfekt verden ventet til uke 12, men hemmeligheten ble for stor å holde på selv :)

dere som har fortalt det til familie, hvordan ble reaksjonene?:)

våre ble veldig veldig glade :) mamma spruta ut i tårer og snørr :love7

Hehe så herlig :D

Har heller ikke klart å holde det hemmelig :) så nå i uke 8+4 så vet de nermeste det :)

Min mor viste det allerede. Hun hadde forstått det å til og med rekna seg frem til termindatoen :p
Hans foreldre ble å kjempe glade :D
Å storesøsteren klarer ikke snakke om noe annet enn babyen :p

Så er veldi kjekt å kunne dele gleden som du sier :D
Å ikke minst gi en forklaring på den dårlige formen jeg har hatt i det siste

Har sagt det til mine foreldre:) de ble kjempe glade, siden de å vet hvor vanskelig det har vært for oss å bli gravide. Vil vente til vi er 14 + uker før vi forteller det til hans familie, pga sa vi hadde i 2013.

Mamma, bror og svigerinne vet det. Er uke 8+3

Her har vi ikke fortalt det enda. Kun to venninner som vet om det. :) Vi har et barn på snart 4 år fra før, så vi vil vente til hun kan få fortelle det selv (og da må jeg være langt nok på vei til at "hele verden" kan få vite det, for hun kommer til å skrike det ut til alle og enhver ;) )

Har ikke sagt det til noen i familien enda, er bare 6+2 i dag og føler det er for tidlig å dele det med de :)

Her er det bare mamma å noen venninner som vi har fortalt det til.

Nå vet faktisk de fleste det :P Kollegaer på jobben (ble fullt sykemeldt med en gang og vanskelig å skjule), svigers + min familie og barna. Og våre ekser som vi har hvert vårt barn med fikk vite det før barna våre ;)

Vi har ikke sagt det til familie enda, bare ei venninne som vet det. Tror samboeren er ganske klar for å fortelle, men jeg vil helst vente litt til. Vi fortalte det sist til hans familie i uke 10, men da mista jeg i uke 12, og jeg vil helst ikke at det skjer igjen, ble for mye mas da jeg egentlig bare trenge ro og fred.

Her er det bare to venninner, og en kompis av sambo som vet. Tenkte å fortelle ila påsken hvis alt går bra på ultralyd imorgen :)

Både mine og hans nærmeste vet det

Nei :) vi har valgt å holde det skjult en stund til :) har mistet to ganger så vil ikke rope for høyt enda! :)

Ja, nå vet nærmeste familie og noen nære venninner og jeg er bare uke 7. Går så sakte denne første tiden synes jeg

Jeg klarte ikke å holde meg lengre enn uke 6 før de aller nærmeste fikk vite det Gleda meg såå til den dagen jeg ble gravid, så ble for vanskelig å holde det skjult
Stor glede fra familien!!

har ikke sagt det til noen enda, vil gjerne at den kommende storesøsteren skal være den første som får vite det, så derfor må vi holde det tett en stund til:)

Har ikkje sagt det til de nermeste enda. Kun bestevennine som vet det. Gruer oss til å si det til min familie. De har igrunn bestemt sg for at vi ikkje skal få flere å sier ofte det pga 2 eldre barn me litt ernæringsproblemer som vi har fått god hjelp å støtte av på sykhuse å 1 jente som er tipp topp. Litt lei av å høre at de vet bedre enn oss så der deler jeg ingenting før om veldigt lenge. Mye mas fra venner om at nr 4 skal komme så sliter me å fortelle det enda.

Sa det til de nærmeste med en gang ☺️ De jeg bryr meg om og som støtter meg de andre kan vente.

Mamma var faktisk den første som fant ut, og det var egentlig veldig tilfeldig. Hun fikk tårer i øynene og sa at hun følte en lykkerus:love7 . Jeg tror ikke vi kommer til å fortelle noen andre før første kontroll. Jeg er veldig redd for at noe skal gå galt, og siden graviditeten var uplanlagt synes jeg vi kan vente litt til. Forventer egentlig litt dårlig reaksjon fra svigerforeldre, så det er vel mest derfor. Heldigvis er sambo enig i å vente :happy119

Svigerinna mi som er sykepleier gjetta seg til det da ho så blodfortynnende medisiner på kjøkkenbenken, og deretter spurte svigermor om det stemte;-) ellers har jeg ikke sagt noe til verken mamma eller pappa..

Back
Topp