Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare noen få gode venner vet det her foreløpig. Skal på første UL på lørdag og hvis alt står bra til så skal familien få vite det samtidig hos oss helgen etter når vi feirer datteren vår sin ettårsdagHei! Jeg lurer på om dere har fortalt at dere er gravid, vet alle det eller er det bare noen få utvalgte? Jeg selv har ikke fortalt det, ene og alene fordi jeg synes det er dødsskummelt
Her vet fortsatt bare to venninner + naboen om graviditeten. Hadde tenkt å fortelle familie i påska, forde vi ville si det ansikt til ansikt denne gangen, men nå vet vi jo ikke når vi kommer til å se dem igjen, så nå lurer jeg på om vi kanskje skal sende et bilde av kommende storebror i storebror T-skjorte i stedet.. Hadde lyst til å vente til etter neste ul, for å være sikker på at alt er Ok før CI forteller, men tipper den vi skal ha på tirsdag blir avlyst, så da blir det evt etter oul om fire uker. Da er jeg 20+1 og så og si halvveis, så det kan jo bli en ganske stor overraskelse da i så fall
Flere som ikke har fortalt enda?![]()
Hei! Jeg lurer på om dere har fortalt at dere er gravid, vet alle det eller er det bare noen få utvalgte? Jeg selv har ikke fortalt det, ene og alene fordi jeg synes det er dødsskummelt
Har fortalt det til svigers da vi er mye der og jeg har vært så dårlig, så har vi fortalt det til noen venner. Tenkte å si det til min familie i påsken, men treffes ikke likevell så har ikke helt funnet ut hvordan vi gjør det. Vurderer også å vente til etter OUL, da får de samtidig vite kjønn og om alt er greit![]()