Har dere fortalt den glade nyheter til noen?

Skal fortelle det til svigerfar og familien på den siden i dag, da den blivende oldemor har bursdag :) Litt tidlig, men det er så sjeldent de er samlet alle sammen på den måten, så da tar vi bare sjansen på at det går greit ;) Fikk bare positive reaksjoner da vi fortalte det til min familie forrige helg, så gleder meg bare for det meste :D Mulig et par venninner får vite neste helg, for da skal vi ut å finne på noe, gidder ikke komme med unnskyldninger osv. Svigermor + familie får nok vite ganske raskt. Resten av venner kanskje etter tul i uke 9 (hvis jeg tør). Kolleger tar jeg før julebordsesongen :P

Et par kollegaer av meg og en kollega av han som vet om det bare, resten skal vi prøve å vente til 12 uker med å fortelle noe :) Jeg skal feire bursdag den helga vi er 12 uker, så gjør det offentlig i selskapet tenker jeg :)

Æsj. Jeg måtte jo si det til veilederen min i praksis her for vel en uke siden, pga at jeg ikke kunne være med inn til pasienten vi skulle ha. Så har hun sagt det til hun andre veilederen min. Og igår skulle vi ta noen tunge løft og selvfølgelig begynner hun å si til alle de andre i rommet at "jeg vet ikke om det er så lurt at hun er med å løfter, hun har jo tross alt baby i magen". Skjønner hun prøver være snill og grei og sørge for at jeg ikke gjør noe jeg føler er feil, men likevel dødskjipt at mange på avdelingen nå vet om det. I uke 8 liksom :-/ Pluss at jeg nå begynner å kjenne på at jeg burde si noe til medstudentene mine før de får høre "rykter" på avdelingen...

Var så mye greiere med første da jeg klarte holde det hemmelig på jobb til uke 24 :-D

Haster jo ikke enda, men usikker på hvordan jeg skal dele nyheten på jobb... Jobber i et lite firma, 9 stk. til sammen, der 3 av dem er sjefene mine :P Vil jo helst at de skal vite det først, men det er jo da 1/3 av kontoret x) Gidder ikke å buse ut med det liksom. Vurderer bare å si det til han som fungerer som daglig leder, si at han såklart kan ta det opp med resten av sjefene, også bare la resten finne ut av det selv... hvis sjefene klarer å holde tett :P Noen som har noen gode forslag??

Jeg har sagt det til sjefen min, ellers er det ingen som vet det.
Er 8+1, blir 2mnd på lørdag.

Har vurdert å fortelle det til foreldrene mine og ei venninne i løpet av uka. Men usikker..

Ganske mange som vet det :-)
Ei venninne, mine foreldre, broren min, svigerforeldrene mine, svigerinne og "svigerbesteforeldre". Ingen vet noe på jobb enda, vil vente en måned til med å fortelle det. Er 8 + 5 i dag.

Vi skal fortelle det til hele familien samlet 5.nov og barna dagen før :) Kun ei venninne som vet det nå.

Bestevenninna mi spurte meg rett ut her om dagen om hvordan det gikk med prøvingen.. ble jo rørt med en gang jeg og stemmen brast i det jeg svarte 10 uker! :-)
Har slitt med å finne en måte å fortelle det på.
Nå har jeg laget kort til våre foreldre og søsken som vi skal overrekke på et vis. Kanskje under middagstallerkenen eller noe...
ImageUploadedByBV Forum1476986253.521461.jpg

Nærmeste familie fikk vite det tidlig :-) de jeg jobber med fikk vite det denne uken etter TUL :-) er 10+5 nå :-)

Hvis alt går etter planen skal de første få vite det i dag. Det blir kommende besteforeldre, tanter/onkler. :)

Fortalte det til besteforeldre på begge sider for to uker siden. Har vært mye plaget av kvalme så ble vanskelig å skjule det i lengden :)

- Resten av familien får vite det litt etter litt etter ultralyd :)

I dag har mine foreldre og søsken fått vite det :) delte ut kortene på likt mens de forsynte seg med dessert ;)

Back
Topp