*minibolla*
Forelsket i forumet
svarte nei, fordi jeg storsett er skeptisk( fordommer eller ei..) til alle hunder[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, absolutt ikke.. har hatt pitbull, amstaff og rottis... ingen snillere.. små veskehunder derimot... har ikke vært borti så mange hunder som biter og er "mannevonde"...
ORIGINAL: forvirretmor
Nei,er i såfal rettet til en del av eierene. Er der problemet ligger.
ORIGINAL: spirrevippvipp
sign.
Og jeg skjønner ikke lenger hva man skal med en hund som ikke kan være sosial.. sorry!
Hva mener du? Ikke kan være sosial? Min hannhund har aldri en gang knurret eller flekket tenner til noe eller noen som helst.. Heller ikke andre hannhunder.. Så å ta alle under en kam og si "ikke kan være sosial" synes jeg er litt vel drøy.
Nja, jo, nei.. Vet ikke.. hehe
Blir jo mer redd en stor hund enn en liten hund.
Og det er vel de store "slemme" hundene som har fått ryktet av en grunn.
Uten at jeg har peiling på hund så tror jeg nok mye av feilen på en hund ligger i eierne.
Men det må vel være en grunn til at de spesielle rasene har fått ryktet på seg??
Som sagt, null peiling på hund.
Og jeg stoler ikke på noen dyr uansett om eierne sier de er snill eller ei!
Så nydelig!!!! Jeg har to jeg :) En nydelig tispe og en sjarmerende hanne hehe[:)] Bilder er her http://www.mobestaff.com
Jeg er så glad for at jeg har staffer nå som jeg har barn!! Jeg har ingen problemer med å stole på hundene mine rundt guttungen i det hele tatt. Hadde jeg derimot hatt en rase som ikke er like mentalt sterke som staffen, vet jeg ikke om jeg hadde vært like trygg..