Har dere flaggstang?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Vi har bare altanflagg. Av og til skulle jeg ønske vi hadde flaggstang men det følger jo en del ansvar da....

Ja det står her som eg leiger. Huseier bur ikkje her. Eg må læra å knytte knuten for å henga opp flagget :D

Ja, men bruker den ikke så mye :oops:

Nei, men ønsker meg det veldig!

Hehe, kom på nå at vi faktisk har altanflagg som jeg har helt glemt ut :eek: Det er jo så koselig å flagge, selv om det bare er fra altanen.

Vi har ikke flaggstang, men det står på ønskelisten, er nesten ingen som har det i nabolaget, så hadde vært stas.

Nå flagger jeg med mangemange småflagg i oppkjørsel, hage og inngangsparti på 17. Mai og ved bursdager. Gleder meg til vi får opp flagg på veggen som mellomløsning før flaggstang :hilarious:

Har bare altanflagg :/ Mannen ønsker seg veldig flaggstang!

Borettslaget har stang, vi har sånn som festes på veggen.

Vi har balkongflagg. Naboen på samme gårdstun har flaggstang.

Vi hadde, men var alt for mange ganger at vi ikke huska å ha opp flagget (eller ta det ned for den del). Så var flaggstanga så "slitt" at den burde males etc. Så, vi endte opp med å ta den ned når vi allikevel hadde gravemaskin her pga annen renovering. Skal ha altanflagg i stedet.

Sliter litt med å huske å ha opp, og ta ned, her også. Så derfor greit å ha den som ikke står naken og lyser at vi ikke flagger.

Men min indre nasjonalromantiker ønsker seg flaggstang....

Back
Topp