Har dere familielege?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Med andre ord, samme fastlege for hele familien? Eller har dere forskjellige leger? :)

Ja, samme lege, veldig praktisk i enkelte sammenhenger

Ja, samme lege, veldig praktisk i enkelte sammenhenger

Det kan jeg tenke meg! Men har du opplevd at det er "upraktisk" også? At det har noen ulemper? Tenker at legen har jo taushetsplikt, så kanskje det ikke er noe problem? :)

Jeg og frøkna har samme, sambo har en annen. Men veldig lyst til å bytte til vår.

Det kan jeg tenke meg! Men har du opplevd at det er "upraktisk" også? At det har noen ulemper? Tenker at legen har jo taushetsplikt, så kanskje det ikke er noe problem? :)

Aldri vært noe problem.
Men i og med at vi voksne begge har samme lege så er det enkelt om mini skal til legen, den som har mulighet fikser. Var også praktisk etter at vi mistet jenta vår, et sted mindre for sykehuset å kontakte, og en mindre person å forholde seg til, og han kjente historien godt.
Jeg har også kunne hentet ut hans resepter (når han har ringt inn for å fornye)

Vi hadde samme lege, og det var helt fantastisk. Lege som kjente meg, mine barn og mann godt. Som hjalp min mann når han hadde det tøft pga min sykdom, som kjente barna mine fra de var i magen til de var store og jeg var alltid trygg på at vi ble tatt godt vare på. Nå har vi det ikke sånn lenger, men jeg håper vi kan finne en sånn lege igjen :)

Nei, vi har tre ulike leger på oss fire:p minsten har foreløpig min lege mens største har en på det lokale legesenteret.

Mannen og barna har samme lege, mens jeg har min egen på et annet legesenter. Funker greit slik for oss.

Jeg og barna har samme fastlege, mens mannen har en annen lege . Kan godt være at han bytter til samme som vi etterhvert :)

Jeg og barna har samme lege. Mannen har en annen. Men vi har alle på samme legekontor

Jeg har samme som min mor og min bror. Mine barn har også denne. Sambo har en annen.

Back
Topp