Har dere fåttt dilla på noe?

Uff, her er det så mange diller at det går i surr.. Åsså endrer det seg fra dag til dag, man kan bli gal av mindre.. Hittil: Ferske reker på loffskive med majones, søppeldynga, pepsi max, FRUKT i stooore mengder, pommes frites, og VANN!! :)

Ååååh nå fikk jeg lyst på bringebærdrops! Det er det år og dag siden jeg har spist, fins de enda? Det MÅ jeg ha i morgen!! 

Har totalt dilla på daim og lovehearts! Må ha det hver dag! får seriøst abstinenser om det er tomt i skapet.... håper det går over til noe mere sunt etterhvert

jeg også har dilla på daim..må ha det,Bare må ha det..

Jeg har fått dilla på mini gulrøtter..

Ps: jeg har skrivet innlegg her inne på babyverden, jeg har ikke fått noen svar på det enda.

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Nå har jeg egentlig dilla på det meste! Jeg kom hjem fra butikken med sjokoladepudding, vaniljesaus, bakemix og potetgull! Haha.. Det er litt vanskelig å forklare bekjente hvorfor i alle dager jeg fråtser så utrolig mye når jeg egentlig har slanket meg en stund Men jeg klarer ikke holde meg unna alt godt! Det er noe av det jeg har gledet meg til med å være gravid.. At jeg slipper å slanke meg :)

Back
Topp