Har dere fåttt dilla på noe?

Floken

Forumet er livet

Jeg har fått dilla på graddost, de der i rød pakning. Blitt helt tussete etter de. Må ha, bare må ha det

hei hopp =) 
jeg har fått kikk på sure sild, cola bokser, farris, nektarin  
sikkert noe mer, men det kommer jeg ikke på.. 
er selv i uke 17 men ved ikke når det er vanlig å få kick?? 
mange uker er du?? 
:)

Nei, har egentlig ikke det, synes det er veldig godt med banan på brødskiva da, men er ikke noe jeg MÅ ha! :p

Ellers drømmer jeg om gul Pringles (den med paprikasmak) så og si hver dag, men har ikke kjøpt det enda da. Synes det er rart for har ikke spist det på mange år og vet ikke om det selges lengre engang.

Gul pringles... GJETT om eg skal kjøpe meg det i dag.. NAM

helenus skrev:

Gul pringles... GJETT om eg skal kjøpe meg det i dag.. NAM

Har du sett det noen plass?

Lars fant det ikke på Prixen eller på Seven Eleven her i Bodø :/ Tviler på at de har det på Rema 1000 siden de ikke har det i kiosk, men kanskje Meny eller Spar har? Må finne til helga ;p

Har på Rema her på østlandet.. Skulle kjøpe pringles forrige helg da hadde de bare gul i en pkn.. Det ville ikke jeg ha..!

Dilla på noe nei..!! Haaaater mat og syns det rett og slett er forferdelig at jeg må spise for å holde kvalmen i sjakk.. Men vurderer sushi i dag med masse ingefær på, kanskje det kurerer litt kvalme.. :)

Her kjenner jeg at ferske reker ligger ann til å bli et kikk snart.

Kjøpte gul pringels på bunnpris kun for noen dager siden

tror man får kjøpt de fleste chips på ultra, hvis de har det der dere bor :D

Fått dilla på salt mat, ikke pålegg, men middager=) Og idag har jeg dilla på ferske reker=D Kjøpte 5kg boks igår=D NAM!!! Får akutt dilla på flere ting som jeg vanligvis ikke kjøper. Som jeg har dilla på i ett par dager så er det en ny ting jeg vanligvis ikke spiser hehe.

Humm, vet ikke om det er dilla,men har tenkt masse på kina mat i det siste..
Sist søndag før eg testet meg begynnte eg å grate fordi ingen kunne være med å spise kina mat med meg. ( lurte allereda da at eg kunne være gravid) .

Min mann trøstet meg alt han kunne og sa at vi kunne gå å spise det neste lørdag ( som er i morgen ) HURRA..Så har gledet meg som en unge hele uken..hehe.
Ellers har eg egentlig ikke lyst på mat.
Det er liksom ikke noe som frister også har eg fått skikkelig py på brød..ÆSJ!!

Thesso_88 skrev:
Fått dilla på salt mat, ikke pålegg, men middager=) Og idag har jeg dilla på ferske reker=D Kjøpte 5kg boks igår=D NAM!!! Får akutt dilla på flere ting som jeg vanligvis ikke kjøper. Som jeg har dilla på i ett par dager så er det en ny ting jeg vanligvis ikke spiser hehe.

Ååå, nå kom jeg på at jeg har fått dilla på loff med rekesalat! Og loff med leverpostei :D

Ja når du nevner loff har jeg også fått dilla på det. Jeg spiser ikke annet. Grovbrød som jeg ELSKER spyr jeg av! Og hvitt brød som jeg mener og vet er fy-fy er heaven liksom=p RART!

Thesso_88 skrev:
Ja når du nevner loff har jeg også fått dilla på det. Jeg spiser ikke annet. Grovbrød som jeg ELSKER spyr jeg av! Og hvitt brød som jeg mener og vet er fy-fy er heaven liksom=p RART!

Jeg blir også kvalm og ekkel av grovbrød, selv om mitt hjemmelagde brød er verdens beste! Så må bare spise fine rundstykker som jeg har bakt istedet ;p Blir vel baking hver andre dag fremover :s

Eneste plassen jeg finner gul pringles nå, er på Europris. Sjekka der Minibolle?

Ikke noe jeg har spesielt dilla på enda. Finner ikke noe som smaker godt. Jeg var rååå på sjokolade før, men det vil jeg ikke ha nå. Vil heller ha potetgull.
Ellers drømmer jeg om spiralloff med salami og agurk! Ååååååhh salami, sukk.. Så typisk at man får lyst på det man IKKE kan spise! Hehe..

jeg har ikke fått noen spesielle diller, men får sånne innfall, som at jeg bare MÅ bestille pizza med skinke og ananas, selv om kl er kvart på elleve om kvelden... :P

Back
Topp