Får desverre ikke det i Norge om ikke det er spesielle grunner for det!!Jeg visste ikke helt at det ikke var praksis i Norge. Men der hvor jeg kommer fra får man vite kjønn når man tar NIPT.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får desverre ikke det i Norge om ikke det er spesielle grunner for det!!Jeg visste ikke helt at det ikke var praksis i Norge. Men der hvor jeg kommer fra får man vite kjønn når man tar NIPT.
Panorama fra Danmark får man vel vite kjønn, men i Norge er det ikke lov, grunnet man allerede kan få hvite kjønn ved 7 uker, og man da kan ta abort om det ikke er «riktig» kjønn!! Var det ikke det som vag grunnen da de startet opp med at alle kunne bestille dette??Får man ikke kun vite kjønn på Nipt test hvis man kjøper privat test fra danmark? Trodde ikke de oppga kjønn i Norge.
Ja jeg forta meg inn på nettsiden å bestilte med en gang før det blir fullbooka og lang ventetid. Håper hun kan se noe 14+2 så ikke det blir helt bortkasta.Jeg også må bestille time til knøttet når jeg er ca 14 uker. Da ser hun mest sansynlig alt
Sist jeg var gravid så bestilte jeg der 13+ noe å da så hun detJa jeg forta meg inn på nettsiden å bestilte med en gang før det blir fullbooka og lang ventetid. Håper hun kan se noe 14+2 så ikke det blir helt bortkasta.
Da satser jeg på at det blir passelig med den timen jeg valgteSist jeg var gravid så bestilte jeg der 13+ noe å da så hun det
Nei. Dette er ikke lovlig i Norge. Men man kan få vite kjønn på nipt både i Danmark og i Sverige. Så det er mulig, bare ikke lov her.Som jeg forstår retningslinjer, så får alle gravide som er over 35 år tilbud om NIPT test og da kan man også få vite kjønn.
Mener du at man kan be om å få vite kjønn av den blodprøven?Som jeg forstår retningslinjer, så får alle gravide som er over 35 år tilbud om NIPT test og da kan man også få vite kjønn.
Det er mulig, men visst ikke lovlig i Norge.Mener du at man kan be om å få vite kjønn av den blodprøven?
Nevermind, var litt rask og hadde ikke sett de andre svarene her. Men virker som både og…
Hvilke hint da?Var på toul 12+6. Partner mener jm droppa hint om at det ble en gutt. Jeg oppfatta det ikke sånn, og i følge nub theory er det tydelig ei jente. Så vi venter i spenning, og uenighet, frem til oul
Nei, jeg aner ikke! Han vil ikke spesifisere utover "antydet gutt" og jeg plukka jo ikke opp på det selvHvilke hint da?