Skal i morgen. Gleder meg!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilSkal i morgen. Gleder meg!!!
Takk! Blir spennende. Mannen har ikke sett lille siden første ultralyd 31. mai så tror han er ekstra spent. Er så mye lettere å se live enn på bildet etterpåLykke til![]()
Når har dere fått OUL? Jeg fikk ikke oul time før 24. Aug, da er jeg 20+0 ca. Synes det er veldig seint egentlig. Nå har vi jo vært på en tul i uke 10 fordi vi ville vite at ting står bra til, men syns fremdeles 24. Aug ble for lenge å vente for å ta en ny sjekk på at alt ser bra ut, så vi bestilte en ny time om to uker da vi ikke klarer å vente lengerHåper alt fremdeles står bra til og at vi får vite kjønnet da og ikke må vente helt til 24
hehe! Vi er ca. 17+0 på neste tul så skal jo i teorien gå ann å se kjønnet da
![]()
Fikk 19+1. Skjønner dere er utålmodig, hadde også syntes 20 ble lengeNår har dere fått OUL? Jeg fikk ikke oul time før 24. Aug, da er jeg 20+0 ca. Synes det er veldig seint egentlig. Nå har vi jo vært på en tul i uke 10 fordi vi ville vite at ting står bra til, men syns fremdeles 24. Aug ble for lenge å vente for å ta en ny sjekk på at alt ser bra ut, så vi bestilte en ny time om to uker da vi ikke klarer å vente lengerHåper alt fremdeles står bra til og at vi får vite kjønnet da og ikke må vente helt til 24
hehe! Vi er ca. 17+0 på neste tul så skal jo i teorien gå ann å se kjønnet da
![]()
Fikk 19+1. Skjønner dere er utålmodig, hadde også syntes 20 ble lenge![]()
Jeg har OUL om to uker, og er da 18+6. Fikk opprinnelig time 18/8, men da hadde jeg vært 20+5, så glad jeg fikk byttet selv om det ble litt krøll pga ferie hos sykehusene![]()
Ikke sant! Synes 19 uker er absolutt nokUff ja! Veldig utålmodig nå om dagenMen 19 uker er jo lenge nok det og!
Har ikke tenkt tanken at det går ann å bytte engangMen men nå blir det jo tur til privat jordmor om to uker
![]()
Ikke jeg heller før jeg fikk beskjed fra hun som tok TUL på meg og framskyndet terminenHun syntes den opprinnelige timen ville bli litt i seneste laget. OUL bør jo tas i uke 17-19, noen strekker seg til uke 20 også. Og når jeg er 20+5 så er jeg jo i uke 21 og nesten på vei over i uke 22
![]()