Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fullammer småen enda, og har ikke fått menstruasjonen tilbake. Synes det er veldig deilig å slippe, samtidig som jeg føler at det er det siste som skal til før kroppen er tilbake slik den var før
Jeg fullammer og har hatt mensen 2 ganger siden fødsel. En gang rett etter jeg begynte på cerazette (7-8 uker etter fødsel) også igjen forrige uke. Jeg synes det er noe drit og hvertfall at jeg går på minipille..den har jeg bare dårlig erfaring med fra tidligere, men ett barn til akkurat nå ville vært krise
Nei ikke sett noe til den enda. De andre 4 barna var mellom 9 og 13 mnd når den kom så håpet den ikke har tenkt å komme så mye før denne gang.
Fullammer enda, men det har vel ikke noe å si.
Jeg fullammer. Har hatt den en gang, men det var i forbindelse med at guttungen var syk og spiste svært lite, er på overtid nå så satser på det er fordi han har økt produksjonen igjen
Fullammer og satt inn hormon spiral så ikke sett noe til den, 5,5 mnd... Hadde vært greit å vidt alt er ok og vi kan få lage søsken men savner ikke styret, var jo det beste med å være gravid