Har dere fått tilbake menstruasjonen?

indira12

Forelsket i forumet
Fullammer småen enda, og har ikke fått menstruasjonen tilbake. Synes det er veldig deilig å slippe, samtidig som jeg føler at det er det siste som skal til før kroppen er tilbake slik den var før :p
 
Ja, jeg fullammer, og har fått mensen tilbake etter 3 mnd. Jeg har også gått ned i vekt en del siden da, litt raskere enn før. :)
 
Jeg fullammer og har hatt mensen 2 ganger siden fødsel. En gang rett etter jeg begynte på cerazette (7-8 uker etter fødsel) også igjen forrige uke. Jeg synes det er noe drit :p og hvertfall at jeg går på minipille..den har jeg bare dårlig erfaring med fra tidligere, men ett barn til akkurat nå ville vært krise ;)
 
Nei. Men nå tokk det 1 år og 3 mnd etter første, så antar at det tar litt tid denne gangen og
 
Fullammer og ikke fått igjen mensen. Hadde en liten blødning etter innsetting av spiral.
 
Fullammer og har ikke fått mensen tilbake. Satt inn p-stav i januar, og vet ikke helt om det påvirker mensen på noen måte?
 
Fullammer og ingen tegn til mens 5,5 mnd gammel baby
 
Jeg var helt sikker på den kom for 2 uker siden! Kjente det på hele kroppen! Men bankbank den ombestemte seg:)
5,5 mnd gir litt mat
 
Fullammer og ikke fått tilbake mens. Er veldig fornøyd med det :) Synes godt den kan holde seg borte over sommerferien også.
 
Aner ikke om jeg har fått den tilbake eller ikke. Mellomblødninger siden jeg satt inn pstav 6 mars, så ikke godt å si :p føler jeg har mensen i 2,5 mnd!
 
Jupp.. Småen var vel 9-10 uker da den kom snikende. Men flaske unge her :p
 
Nei ikke sett noe til den enda. De andre 4 barna var mellom 9 og 13 mnd når den kom så håpet den ikke har tenkt å komme så mye før denne gang.
Fullammer enda, men det har vel ikke noe å si.
 
Ammer og ingen mens :)
 
Ammer og fikk den for snart to måneder siden :eek:
 
Jeg fullammer. Har hatt den en gang, men det var i forbindelse med at guttungen var syk og spiste svært lite, er på overtid nå så satser på det er fordi han har økt produksjonen igjen:)
 
Ammer og fikk den tilbake for en mnd siden ca, den har ikke vært savnet :p klarte meg veldig fint uten :p hehe
 
Fullammer og satt inn hormon spiral så ikke sett noe til den, 5,5 mnd... Hadde vært greit å vidt alt er ok og vi kan få lage søsken men savner ikke styret, var jo det beste med å være gravid:)
 
Back
Topp