Har dere fått tid til OTUL?

Catstitch

Flørter med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Hei hei. Jeg var hos legen i dag som sendte henvisning til OTUL.
Hvor lang tid tok det for dere andre å få innkallelse etter henvisning?
Og hvilket sykehus hører dere til?
Spennende tider ❤️

1,5 time ved Haukeland :happy:

Fikk dagen etter. Er nesten i veke 14 når eg har fått time, men må endre på timen sidan den krasjer med opostartstidspunkt for første skuledag for 6-åringen.

Fikk time med en gang, men timen til OUL tok noen uker

Har fått time samme dag som jeg tar ferie i uke 7 :) Det blir 14/7. Har tatt prøverør så får en ekstra. Skulle ønske man kunne sove seg gjennom dagene nå :)

Har fått time samme dag som jeg tar ferie i uke 7 :) Det blir 14/7. Har tatt prøverør så får en ekstra. Skulle ønske man kunne sove seg gjennom dagene nå :)
Jeg sover meg nesten gjennom dagene :hilarious: vanvittig trøtt! Men dagene går så sakte, heldigvis pleier ferien og gå veldig fort da, så kanskje tiden går litt fortere da.

Skal til legen i morgen for å bli henvist, Har også bestilt tidlig ultralyd i uke 8, da vi vil bare sjekke at det er liv osv før vi forteller noen det.. barn nr 3, så blir nok tidlig synlig..

Jeg fikk det ganske frem i tid i august og da er jeg i uke 15, så håpet er at jeg får det tidligere noe som jeg tviler:/ i tillegg må jeg bli vurdert om jeg må bruke blodfortynnede fra uke 12, så jeg vet ikke hvordan dette skal gå:dance018

Jeg fikk det ganske frem i tid i august og da er jeg i uke 15, så håpet er at jeg får det tidligere noe som jeg tviler:/ i tillegg må jeg bli vurdert om jeg må bruke blodfortynnede fra uke 12, så jeg vet ikke hvordan dette skal gå:dance018
Men kan de kan vel ikke gjøre OTUL så sent?

fikk melding dagen etter i helsenorge :woot: Skal på toul 6. august, når jeg er 13+1

Jeg var hos legen på tirsdag, i dag er det lørdag. Inntrykket var jo, og bekreftes så langt at alle får timen så veldig raskt i Helsenorge etter å ha blitt henvist. Hmmmm, får se om jeg hører noe på mandag. Ellers så burde jeg kanskje høre med legen om den faktisk ble sendt.
På mandag er jeg 7+2 så det «brenner» jo ikke enda men ;)

Back
Topp