Har dere fått noen cravings? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Ingen spesielle cravings, men de siste ukene har jeg generelt sett hatt en enorm appetitt og tenker på mat hele tiden! Kanskje kroppen trenger noen flere kg, har bare gått opp rundt 3-4 kg.

Sliter med hyperemesis og har vert innlagt flere ganger, så for min del går det med cravings opp og ned, og hva jeg har lyst på av mat varierer veldig.
En ting som går igjen er grønne epler, og så må jeg pusse tennene med colgate total caries, den gode gamle typen som alltid har eksistert. Pusser to ganger hver gang for å kjenne smaken[emoji28]

Og tygge papir som tyggis, vanlig tørkerull.. (svelger ikke)
det gjor jeg med førstemann også, og nå med nr 3.. skjønner ikke hvorfor, men må bare[emoji28]

Veldig lite cravings her egentlig, er mye værre når jeg har pms :p men om det er noe så har jeg hatt litt dilla på sjokolade og appelsiner i det siste (men ikke i nærheten av som uka før mensen).

Ristet skive med leverpostei fra gul boks er virkelig en hit om dagen.. Og jeg liker ikke den til vanlig. Haha

Jeg elsker bare is kaldt vann og røde epler. Det er sån at jeg snur meg i butikken vis jeg kjenner eple lukten:happy:

Jeg drikker fortsatt tomatjuice daglig :D mannen min tuller med at kroppen min snart må være 90 % tomat fordi jeg drikker så mye (nærmere 1 liter daglig!). Det er sååå godt, haha

Jeg har mest lyst til å kun spise hvetebakst og sjokolade. Kroppen craver raske carbs, tydeligvis . Men jeg har vel egentlig alltid lyst på det, det er bare så mye lettere å gi etter når jeg er gravid...:hilarious:

Jeg har mest lyst til å kun spise hvetebakst og sjokolade. Kroppen craver raske carbs, tydeligvis . Men jeg har vel egentlig alltid lyst på det, det er bare så mye lettere å gi etter når jeg er gravid...:hilarious:

Hahah dette er så meg! Fysj. Kan ikke nærme meg meny eller bakeriet. Klarer ikke stå i mot :p

Back
Topp