Har dere fått mage?

Har også fått mage.. fikk tidlig med de to andre også.. er nesten litt flaut ettersom jeg bare er litt over 3 mnd på vei..
Gleder meg til jeg kan strutte med en ordentlig gravidmage.. uten å være flau for at det er mage FOR tidlig om dere skjønner!

Jaaa, magen kommer som bare deet [:D]

Ja jeg har fått mage [:)] Flere som blir overrasket når jeg sier jeg "bare" er 15 uker!

Har fått litt mage, men jeg kan ikke si at noen utenforstående har lagt merke til den.. [:)] Men det kommer vel tidsnok det og... håper jeg da![;)]

Har fått en bitteliten kul bare... Ingen som ser at det er babykul, med mindre de vet det.
Gleder meg til å få skikkelig gravid-mage [:)]
Om kvelden kan man faktisk se litt mer, for da er jeg litt oppblåst i tillegg[8D]

ORIGINAL: novemberbaby86

Har fått en bitteliten kul bare... Ingen som ser at det er babykul, med mindre de vet det.
Gleder meg til å få skikkelig gravid-mage [:)]
Om kvelden kan man faktisk se litt mer, for da er jeg litt oppblåst i tillegg[8D]

Jeg også blir litt opplåst på kvelden! Da får jeg så fin mage, og står å speiler meg[8D]

Usj..her heng så mykje igjæn sian sist at dæ bi nok lenge tell dæ e nåkkæ som visest[&:] E skikkele rart...førr no når eg ikke e så ofte kvalm lenger så føl eg nestn at eg ikke e gravid[8|] Trur den følels bi tell eg kjenn bebisn rør på seg og magen begynn å vises[;)]

Har fått mage allerede jeg, jeg er nå gravid med tredjemann, men jeg fikk mage tidlig med de andre 2 også [:D]
Sliter litt da, for vi skal gifte oss 30 mai og brudekjolen begynner og bli en smuuuuule trang.... med nesten 3 uker igjen til bryllupet tror jeg kanskje jeg må få den sydd ut litt så det er råd å få pusta inne der.... hehehe...

...men det er koslig med mage da [:D]

Ikke så mye babymage her enda, men har masse mage fra før[:D]

ORIGINAL: SollI

Tja,en ser at magen er blitt større under klærne..men føler jeg bare ser blautfeit ut[8D]

Skal du ha leeeeenge før termin SollI?? På tickeren din står det at du har 213 days to go, me nat du er 14 uker gravid, på min står det 182 days to go(som er i hht termin..) Bare lurer. [:)]

jeg har da en god del fra før på magen.. så det ser ut som om jeg er sprekke ferdig:P hehe er veeeeeeeeeeeeldig oppblåst.. men jeg er så heldig og ha noe fra før så det er kke så mange som ser det hehe... bare de som vet det:P hehe.. gleder meg til jeg blir større.. og kjenner spark og liv..

jepp [:D] her er det god mage... folk har begynt å spørre meg rett ut, hvor langt jeg er på vei... men jeg syns bare det er kos... kjekt å ha litt mage å stryke over... føler det er mer virkelig da [:D]

traff farmoren min en dag (ser henne ikke så ofte fordi hun bor i en annen by), å hun la hånden sin på magen min å sa; er det baby inni der eller har du blitt feit?!?!?!?! [&:] hehe.... så slik fikk hun vite at hun skulle bli oldemor.... [;)]

Hei.
Jeg synes jeg har sikkelig mage, men merker at klærne begynner å bli litt trange nå.[;)]

Back
Topp