Har dere fått helt avsmak på noe?

Isbergsalat... :p Eg har alltid vert en skikkelig grønnsaksspiser, men etter at eg blei gravid sliter eg med å få det i meg, gjelder ca alle grønnsaker. Men SPESIELT isbergsalat, blir kjempe kvalm viss eg spiser det. Kan få i meg kinakål som en erstatning, men i små doser.
Kjempe irriterende når eg tenkte at eg skulle ha eitt sundt kosthold år eg blei gravid, men det er helt motsatt. Sliter også med å få i meg fisk... :(

Fet mat orker jeg ikke tanken på, ellers har jeg berget bra. Bæsjebleier klarer jeg ikke nærme meg da, så det er mannen sin oppgave nå. Også må bleiene heeelt ut i søppelbøtta og badet luftes før jeg klarer å gå inn :p

Samme her! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Isbergsalat... :p Eg har alltid vert en skikkelig grønnsaksspiser, men etter at eg blei gravid sliter eg med å få det i meg, gjelder ca alle grønnsaker. Men SPESIELT isbergsalat, blir kjempe kvalm viss eg spiser det. Kan få i meg kinakål som en erstatning, men i små doser.
Kjempe irriterende når eg tenkte at eg skulle ha eitt sundt kosthold år eg blei gravid, men det er helt motsatt. Sliter også med å få i meg fisk... :(

Jeg og synst salat er skikkelig ekkelt i graviditeten. Går til nøds om andre har kuttet den(! Merkelig!) men helst vil jeg ikke ha. Grønnsaker går greit. Super rart!

Back
Topp