Har dere fått barnetrygd?

Pucci

Flørter med forumet
Jeg har ikke mottatt barnetrygd ennå, og babyen er straks 3 måneder. Det står hos NAV at det skjer i løpet av de første to månedene. Hvordan er det med dere, har dere mottatt første barnetrygd? Jeg bor i Oslo, det er sikkert forskjellig fra de ulike fylkene, hvor lang tid det tar?

Jeg mottok første i september :) var vel 1 sept

Jeg har ikke mottatt barnetrygd ennå, og babyen er straks 3 måneder. Det står hos NAV at det skjer i løpet av de første to månedene. Hvordan er det med dere, har dere mottatt første barnetrygd? Jeg bor i Oslo, det er sikkert forskjellig fra de ulike fylkene, hvor lang tid det tar?
Den skal vel komme i slutten av mnd tror jeg, uansett hvor i landet man bor :)

Har du fått noe brev fra nav? Det fikk jeg, bare info om barnetrygden!

Jeg har fått for august og september. Men om du ikke har mottatt noe brev om barnetrygd må du ta kontakt med nav for da har det nok skjedd en feil en plass :)

Du må kontakte nav ja, slik at du får ordnet dette, sikkert feil fra deres side :)

Tusen takk for svar! Jeg ringte og sjekket, og jovisst var det en feil. (Så nå må JEG fylle ut et søknadsskjema. Selv om det var DE som gjorde feil. Grynt.)

Tusen takk for svar! Jeg ringte og sjekket, og jovisst var det en feil. (Så nå må JEG fylle ut et søknadsskjema. Selv om det var DE som gjorde feil. Grynt.)
Bra du fant ut av det da, men så teit at du må fylle ut søknad.
Barnetrygden er vel det eneste som skal gå automatisk:o

Jeg har fått 3 ganger på lillebror, han kom I slutten av juni, så fikk for juli også ;)

Back
Topp