Har dere ett variert kosthold, eller blir det ofte mye av det samme?

Jeg syner vi varierer ganske bra, men enkelte ting blir laget oftere enn andre; spaghetti, taco og grillet kylling :p
 
Blir ofte samme tingene som går igjen. Enkle kjappe ting i uka.... Spiser alt for lite fisk...

Lagd kjøttkaker i dag og hatt mamma på middag :)
 
Liker og tenke at vi spiser variert, men tror det er mye av det samme.. Jeg er ikke så veldig begeistret for kjøtt, kylling har jeg boikottet så det har vi ikke lenger. Også er frøna bare 11 mnd så greit og ha noe til middag som er lettspist derfor blir det mye fiskeprodukter (fiskeboller, fiskekaker, laks, torsk, hyse, makrell) pasta og pannekaker er gjengangere
 
Jeg spiser veldig mye av det samme. MÅ bli flinkere til å variere når lillemann blir større og spiser hva vi spiser. :)
 
Blir ofte det samme.

Går mye i
pølser/spaghetti
Grøt
Grove pannekaker
En gryterett etter eget hode
Laks
Hjemmelaget pizza
 
Blir innimmellom veldig lei, men prøver å variere gjnnom hele uka med minst 2 fiskemiddager.
 
Prøver å variere litt og la det gå to-tre uker før vi har det samme til middag igjen. Men av og til blir det fiskegrateng hver uke for det er barna veldig glad i :)
 
Her er det veldig variert for tiden, men det er nok mye fordi at mannen ikke er så flink til å lage mat etter eget hode, så han er helt avhengig av google. Litt ymse hva som dukker opp da:D I tillegg har vi fast middagsavtale hos søsteren til mannen og samboeren en dag i uken, og der kjører de mat fra vektklubb:)
 
Back
Topp