Har dere et rom i huset

ORIGINAL: Marthemoms

soverommet våres.. slenger klea rundt

jeg å, går kansje 2 timer så er det dratt utover igjen[8|]

Nå bor vi midlertidig i en kjellerleilighet med lite oppbevaringsmuligheter...
Rot både her og der, spesielt klær! Et kott av et kjøkken, noe som fører til at frokost og kvelds inntas i stua.

Gleder med så helt utrolig mye til Juni! Nytt hus, og myyyyye bedre plass![:D]

Nei, igrunn ikke..[:-]
Men så har jeg støv på hjernen også da..[8D]

her rydder jeg stortsett dagen lang, men har en økt på en time hver morgen og halvtime på kvelden. da ryddes alt, og hele huset støvsuges, klær vaskes, legges på plass osv. og DA er det ryddig, men likevel holder det seg aldri slik. soverommet vårt er værst. og badet.

soverommet våres og en krok på kjøkkenet som er litt for seg selv. en gang til kjøkkenet kan eg kansje kalle det.

Klart vi har[;)]

Hele huset her, ikke bare ett rom. [>:]

har vel i grunn flere rom av den typen.... syns egentlig ikke det blir skikkelig ryddig noe sted, hehehe. men kontoret, rommet ved badet og rommet til jentungen er som regel rimelig bomba.. og kjøkkenet..

ORIGINAL: lilleiseptember

Jepp - stua, kjøkkenet, soverommet, badet og gangen.

(Alle ja, stemmer..)

Soverommet våres er ALLTID rotete[8D]
Guttene sitt rom er sjelden ryddig lengre enn 5minutt før det er like rotete.
Også har vi ett lite rom som vi kaster alt rotet fra de andre rommene, så det har nok aldri vært ryddig, utenom da vi flyttet inn[8D]

Badet og soveromet vårt.. spes soveromet vårt! Begyner det å brenne, kommer det til å bli tennt som en fyrstikk [8|]

ORIGINAL: 3xS

kontoret, for der blir det dytta inn endel [8D]

Jepp[:D] boden vår[8D] er et "rom" rydder den ofte, men blir slengt alt mulig inn der, så nå er det sikkert fullt fra gulv til tak, og så vidt man får opp døren[&o]

ORIGINAL: Kougra

Stort sett alle..

vi har for lite oppbevaringsplass tror eg....[8|]

Back
Topp