Har dere et rom i huset

*BalleFlass*

Elsker forumet
som bare ikke kan forbli ryddig?? Jeg føler jeg rydder og rydder på badet og soverommet vårt, men det er ALLTID bombet!!!! Blir gaaaal...

har dere et slikt rom? Hvilket?[:)]

soverommet våres.. slenger klea rundt

hobbyrommet til gubben [8D] for der stuer jeg inn alt som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av [8D] [:D] hehe.. Han bruker det jo ikke uansett liksom [8D]

Ja, eller, dvs, vi har flere.... Absolutt alle rom i leiligheten vår er sånn..... [&:] [8D]

Jepp - stua, kjøkkenet, soverommet, badet og gangen.

(Alle ja, stemmer..)

Badet og soverommet.
Og forsåvidt benken i gangen. Er fææl å legge klær dær.. [&:]

Badet er altid rotete og vaskerommet.
Deilig at vi nå i det nye huset har et gjeste bad oppe så vi kan ha det litt rotete på vårt bad uten at det skjemmer noen [:D]
Soverommet er bomba nå men er vel bare for ikke har fått flytta skikkelig inn så er mye klær og slikt overalt enda egentlig [8|]

Gangen, rommet til Lille (det er "rot" rom enda [8D]), vårt rom, boden/gjesterommet/trommetrommet til gubben, stua, kjøkkenet og badet [;)]

Ser ut som et jævla bomba horehus hele kåken [8D]

et rom????? [:D][:D][:D]

Har et rom som forblir ryddig, og det er det lille rommet til Mattis, siden han leker på stua... Alt anna er bomba minus skippertak-fredagene vår da[:D]

Det er lettere å si hvilket rom som ikke er sånn, for det er ... eh ... vent litt ... ehmm nei forresten ALLE rom er sånn.

kontoret, for der blir det dytta inn endel [8D]

ja pc/kontor/oppbevaringsrommet og soverommet vårt. Vi har jo altfor mye klær!!

Back
Topp