Har dere endret på noe?

BabyGrogu

Elsker forumet
Kosthold/røykestopp/aktivitetsnivå?

Jeg har fått dilla på grønnsaker,så den mer sunne livsstilen har kommet naturlig. Blir litt overrasket over meg selv. Vil ikke si at jeg var usunn før,men nå spiser jeg nesten bare frukt og grønt. Har ikke lyst på så mye annet..
Er ganske så aktiv på jobb,så det føler jeg holder. Jeg mener,jeg går jo fort over 10 000 skritt på jobb :)

Ikke noe spesielt. Har fra før et sunt kosthold og trener, nen prøverå være enda mer bevisst på inntak av grønnsakerogfrukt og vann ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spiser mer frukt og grønt nå enn før og drikker mer vann. Men ellers er det ikke noe endring :-)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Har slutta å snuse. Dvs, gikk over på Onico, som utifra informasjonen jeg har funnet skal være trygg. Litt for å ikke avsløre meg helt enda, og litt pga vane.

Har og trappa ned på pepsi max drikkinga. Hardt! Drikker mye mer vann/farris nå da.

Ellers syns jeg det er litt å tenke på ang mat.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har sluttet og snuse. Har nesten avslørt meg pga det på jobben.
Jeg har kuttet ut pepsi max, blir bare et glass i ny og ned ved spesielle anledninger.
Drikker mer vann. Er sinnsykt snopesyk så der må jeg skjerpe meg!

Jeg har planer om å skjerpe meg hver dag.. Men kvalmen tar overhånd og jeg har bare lyst på sjokolade..merkelig nok! MEN jeg SKAL skjerpe kostholdet og spise lite og ofte...

Nå spiser jeg bare lite..men helt feil, så føler jeg legger på meg likevel!

Jeg spiser ganske sunt fra før, altså på ukedagene.:p Helgene spiser jeg akkurat det jeg vil ha ;) og drikker brus i helgene, så mye jeg ønsker.
Men jeg har startet å ta ekstra vitaminer for gravide. Jeg holder på å slutte å snuse (har trappa gradvis ned fra vi starta prøvinga) og er nå på siste boksen. Alkohol har jeg ikke drukket mellom el og ikm siden vi starta prøvinga. Også prøver jeg å ikke stresse, har en veldig stressende jobb. Men prøver å ta det rolig :)

Her er kostholdet og aktivitetsnivået ganske likt. Burde nok aktivisert meg bedre.. snus sliter jeg også med, men har trappet veldig ned og bruker mye onico... drt hjelper

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg sluttet å røyke før positiv test, har blitt mye mer aktiv også har jeg meldt meg inn i vektklubben :) jeg drikker så å si aldri brus. Har ikke lyst på søtsaker heldigvis. Vannmelon er det som frister om kveldene og grønnsaker med dipp ♡♡
Men selv om jeg har økt aktivitetsnivået mitt fra 0 til 5 ganger i uken med aktivitet og endret kosthold, har jeg gått OPP i vekt!! ???? Why??? det er skikkelig demotiverende....

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jeg har sluttet og røyke, har så lyst på sjokolade så prøver og holde meg unna.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har slutta å snuse. Dvs, gikk over på Onico, som utifra informasjonen jeg har funnet skal være trygg. Litt for å ikke avsløre meg helt enda, og litt pga vane.

Har og trappa ned på pepsi max drikkinga. Hardt! Drikker mye mer vann/farris nå da.

Ellers syns jeg det er litt å tenke på ang mat.

Sent from my iPad using BV Forum
Har også sluttet og snuse, og har gått over til onico (legger de i gammel snusboks for å ikke bli avslørt helt enda på jobb:p) Prøver og drikke mer vann, men det ene (to og plutselig tre:P) glassa med brus er vanskelig og slutte med.
Var hekta på red bull om morgenen, da jeg ikke liker kaffe men det har jeg sluttet med!

Når vi bynte å snakke om barn, så sluttet gubben med røyk og jeg med snus, og vi drakk ikke etter at jeg sluttet på P-ringen :-)

lager ofte juice hjemme og spiser mye frukt og grønt, men jeg er et monster etter sjokolade og må holde meg i nakken sv og til, prøver, men det blir litt mer enn jeg burde ja, og skulle gjerne vett mer aktiv også, men sofaen er utrolig god etter jobb :-P

Spiser like sunt og trener som før. Men merker at jeg i helgene unner meg litt snop i svangerskapet noe jeg aldri a meg selv tillatelse til før. Har vært veldig fysen på surt og salt godteri denne gangen. Og det har vært så ille at jeg ikke klarer å si nei til meg selv :P

Spiser sunt og variert til vanlig. Men er skikkelig hekta på grønnsaker og frukt, så det er jo bare bra:) men hekta på rett i koppen kakao, så det må eg bare ha:p

Jeg er nok ikke like flink med kosthold og mosjon som jeg burde ha vært, men kutta all snus og alkohol når jeg ble gravid:)
Prøver å være flink å trene/røre på meg... Men har slitt med mye kynnere, så kjenner kroppen fort blir sliten for tiden.

Etter nyttår har jeg godtestopp. Vil ikke skaffe kroppen mer å bære på enn nødvendig. Starta å trene igjen etter jeg fikk tak i treningssykkel, så nå er vondt bekken ingen unnskyldning :-) halvveis i svangerskapet riktignok, men bedre seint enn aldri ;-)

Back
Topp