Har dere en mann som..

Jepp, sånn er gubben. Tok han 6 år før han begynte å legge seg i sengen faktisk

Ja :) men så lar jeg babycallen ligge igjen i stua :p så om småen våkner kan han ta han. Å jeg sove uforstyrret ;) Mohaha.. Så helt greit at han ofte sover på sofan gitt!

Åh! Det var lurt! Haha! Det skal jeg huske på når vi får barn! :D

Innimellom, og noen ganger går jeg på stua og sover videre om jeg våkner uhorvelig tidlig, han snorker, så jeg bruker mye tid på å sovne igjen.

Sover ca 15/30 min på sofan etter jobb om han er trøtt, eller skjer soving i senga :)

Sovner på sofaen, ja. Sover der hele natta, nei. Han kommer og legger seg etterhvert. Jeg legger meg somregel lenge før ham, han skal bare vaske opp. Se ferdig en serie og et eller annet... Og tidvis sovner han altså

Det har ikke skjedd ennå :) kanskje fordi vi ikke har så god sofa :P men jeg derimot kunne lett ha sovnet på sofaen ;)

Jepp jep;)

Han har mer lagt seg på sofaen hvis han skal noe tidlig neste morgen og trenger å sove. Har gått arbeidsledig til nå så han kan ikke klage på om han må opp og ta mini på natten siden han ikke har noe å rekke på morgenen.

Det har aldri skjedd her! Men han sover ofte sammen med 3-åringen når hun har mareritt. :P

Har hemdt ham har sovnet men da har jeg våknet og vekket han. Eneste gangen han har sovet på sofaen var da jeg og mini okkuperte hele sengen en sen kveld han kom fra jobb. Ville ikke vekke oss.

Han sovner ofte på sofaen. Må vekkes å se at han reiser seg opp for at han faktisk kommer å legger seg. Hvis ikke blir han liggende der ja.

ofte sover på sofaen om natten? Her sover mannen på sofaen 2-3 netter i uka. Ikke fordi jeg jager ham ut fra soverommet, men fordi han sovner der. Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt "kommer snart og legger meg", men så kommer han aldri.. :p Flere som har det sånn?
Nei, men skjer ofte motsatt!!:D:D:D

Er vel heller motsatt, jeg sovner ofte på sofaen. Heldigvis lar han meg ikke ligge der, sovner jeg blir jeg bært inn i senga :)

Ikke sofa på natta, men hver eeeneste dag etter jobb.. det blir irriterende når han sovner av kun fordi han aldri legger seg tidlig nok.

Back
Topp