Har dere en magefølelse på hva dere venter?

-Moni-

Glad i forumet
Februarlykke 2015
som tittelen sier, har dere en følelse på hvilket kjønn det blir? kanskje litt tidlig ennå.......

Fikk tidlig magefølelse i første svangerskap, var sikker på at det ble gutt og gutt ble det.. Nå har jeg følt at jeg venter gutt nr.2 og svangerskapet begynner å bli veldig likt som første så blir spennende å se :)

Jeg har på følelsen at det er gutt denne gangen. fikk jente sist. men er or tidlig for min del ennå og si noe om likhetene siden jeg ikke visste jeg var gravid før i uke6-7 sist. så må nok vente noen uker før jeg kan sammenligne.

Da jeg var gravid og mistet hadde jeg så guttefølelse, nå føler jeg ingenting :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Har ingen følelse for noe, men vi omtaler den som "han", som vi gjør om de fleste ting på min dialekt. :D

det blir nok en gutt til tror jeg :p men skal på tidlig ul for "vareopptelling" tilfelle det er flere ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eg trodde jente sist men ble gutt, men føler gutt denne gang men kanskje det er fordi eg har et lite håp på en av hver:)

Har ikke noe følelse enda.. Men denne gangen skal vi ikke vite noe :) Har en gutt og en jente fra før, så dette får være en overraskelse..

Hadde jentefølelse sist, å da fikk jeg jente. Denne gangen vet jeg ikke helt enda. Vi skal ikke vite kjønn denne gangen

Back
Topp