Har dere en last?

Grete71

Forumet er livet
Noe som du bare MÅ ha, og som du ser for deg at du kommer til å få store problemer med å slutte med?

Litt for å sammenligne med røykeslutt.... [8D]

mat!!!![:D]

pga min store vekt denne gangen må jeg passe vekta. og har derfor fått forbud mot godteri og brus ut sv skapet. det er forsåvidt ikke så stort problem, men det som er problemet er å spise riktig og spise mindre..... det er VERRE enn da jeg sluttet å røyke!

Jeg har ennå ikke fått helt dilla på et eller annet som jeg bare må ha, men får noen rare innfall i blant om noe jeg plutselig veldig gjerne skulle hatt. Forrige svangerskap hadde jeg vel heller ikke noe særlig til pica. Får se om det blir annerledes denne gangen. Jeg kjenner allerede nå at jeg gleder meg til fårikål og deretter pinnekjøtt da, men det er nok ikke noe nytt[;)]

ORIGINAL: Tre blir fire

Jeg har ennå ikke fått helt dilla på et eller annet som jeg bare må ha, men får noen rare innfall i blant om noe jeg plutselig veldig gjerne skulle hatt. Forrige svangerskap hadde jeg vel heller ikke noe særlig til pica. Får se om det blir annerledes denne gangen. Jeg kjenner allerede nå at jeg gleder meg til fårikål og deretter pinnekjøtt da, men det er nok ikke noe nytt[;)]

Tenker ikke på akkurat NÅ i svangerskapet, men sånn likevel? Lørdags-sjokoladen? Fredags chips'en? [;)]

ORIGINAL: Grete71

Tenker ikke på akkurat NÅ i svangerskapet, men sånn likevel? Lørdags-sjokoladen? Fredags chips'en? [;)]

Ok, nei har vel egentlig ingenting spesielt der heller...

Hehe...

Da spør jeg; har du tenkt å begynne å røyke igjen etterpå? Trenger ikke å svare, altså...

For hvis jeg klarer å slutte å røyke NÅ så er planen å aldri begynne igjen... [8D]

[:)] Uff ja, er ikke lett....

Coca'cola!!! drikker ca 3-4liter vær eneste dag så sliter litt med den, men prøver så godt jeg kan å slutte[:)]

Majones! Ekte sådan.

ORIGINAL: ChristinaOgFelix

Coca'cola!!! drikker ca 3-4liter vær eneste dag så sliter litt med den, men prøver så godt jeg kan å slutte[:)]

Cola er ikke lett å slutte med altså.. Jeg sluttet å drikke cola for ca 1 år siden. Jeg hadde sykt vondt i hodet i nesten en uke pga all koffeinen i colaen som jeg ikke fikk i meg. Råder deg til å slutte da selvfølgelig.. [:)]

ORIGINAL: Grete71

hei, ikke noe som heter lørdags-sjokolade. men hverdags sjokolade[8D] Ja, jeg sliter med å kutte ut godteri, de gangene jeg ikke er kvalm[:)]

Back
Topp