Har dere en hobby?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Symaskinen er min hobby. :D Elsker den.. Ønsker meg ny da.. den jeg har begynner å bli en smule gammel :P Å ikke alle sømprogrammene funker :P

Begynt å strikke litt. Ellers er jo BV min favoritthobby ;)

Strikke, hekle, brodere, tegne og lese. Har også begynt for første gang med en liten kjøkkenhage :-) både jobber og studerer, så har ikke så god tid til disse tingene, men kjenner jeg trenger dette når vi nå prøver for første gang :-)

Symaskinen er min hobby. :D Elsker den.. Ønsker meg ny da.. den jeg har begynner å bli en smule gammel :p Å ikke alle sømprogrammene funker :p
Hva slags maskin har du og hva slags ønsker du deg?
Ønsker meg symaskin jeg også, har aldri eid en.

Hva slags maskin har du og hva slags ønsker du deg?
Ønsker meg symaskin jeg også, har aldri eid en.
Har en PFAFF maskin. kjempe fornøyd med den. Men den er jo nesten like gammel som meg. :P
Men hvis jeg hadde hatt en overlock maskin ved siden av så hadde jeg hvert mer en fornøyd.

Det er en fin favoritthobby :)
Hva strikker du ,når du strikker?
Ikke noe avanserte greier. Frem til for noen uker siden klarte jeg så vidt å strikke et skjerf i rett fram og tilbake. Nå strikker jeg vaskekluter med mønster, og holder på med et stort pledd :)

Scrappe kort og sånn :) og litt hekling og strikking :)

Strikker litt :-) men ikke sånn jeg alltid har noe på pinnene ;) eller jo, har noe som ligger å aldri blir ferdig :P

Symaskinen er min hobby. :D Elsker den.. Ønsker meg ny da.. den jeg har begynner å bli en smule gammel :p Å ikke alle sømprogrammene funker :p
Hvor gammel er maskinen din? Jeg har en Bernina fra 1969, og innimellom ønsker jeg meg ny bare fordi den gamle er så gammel. :P

Jeg strikker, hekler, maler, tegner, fotograferer, slektsgranskning, geocaching, matlaging for å nevne noe.

Akkurat nå går det mye i oppussing, og jeg har planer om å få symaskinen opp å gå og anlegge noen grønne fingre i løpet av sommeren.

Kan man kalle trening en hobby? Det er en av mine fritidsysler som gjør meg glad ihvertfall.
+ bøker og lage helt nye matretter :)

Back
Topp