Har dere en fin fredag?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Jeg er ferdig med den første av tre eksamener i dag, og denne var den verste. Phew.

Nå blir det verdens beste hjemmelagde pizza med kylling (,og jeg har is!!) :-D

Finale på norske talenter også!

Jeg har nettopp satt middagen i ovnen, funnet ut at jeg fikk en etterlengtet C på metode-eksamen (som er det eneste faget jeg hadde dette semesteret) og har kommet hjem fra UL med beskjeden om en helt frisk gutt. Denne helgen kan ikke starte stort bedre.

I tillegg har jeg kjøpt Grans Julebrus som er kaldgjør seg i frysern ^^

Fin fredag ja :) Godt med helg!! :) Her er det Dahls julebrus som gjelder, og det har dukket opp litt sjokolade også... :)

Veldig fin fredag! Dro inn til Oslo med tog, og hadde planer om å levere blankt på eksamen for å kunne konte over jul istedet. Er 15stp fag, og jeg har lest i totalt 3 timer... Men, så hadde jeg kjempeflaks med oppgavene, og ble sittende og ferdig med hele greia. Feira med å handle første babyplagg!

Veldig fin fredag! Dro inn til Oslo med tog, og hadde planer om å levere blankt på eksamen for å kunne konte over jul istedet. Er 15stp fag, og jeg har lest i totalt 3 timer... Men, så hadde jeg kjempeflaks med oppgavene, og ble sittende og ferdig med hele greia. Feira med å handle første babyplagg!
Hørtes ut som en drømme-start på helgen din også! :D Fantastisk da :D

Back
Topp