Har dere en følelse på kjønn?

Litt det samme her :oops: Har tre gutter fra før, men føler dette svangerskapet har vært litt annerledes frem til nå. Men har ikke noe konkret følelse på kjønn, hadde det med nr.1 og 2 (guttefølelse fra starten, og det stemte). Tror egentlig det blir gutt nr.4! Hadde vært utrolig koselig med ei jente, dog har jeg det som plommen i egget omringet av guttene mine:Heartred Blir spennende på OUL!!

Har det også veldig fint med guttebanden min altså, og tar i mot babyen som kommer enten det er gutt eller jente. Men skal innrømme at jeg alltids har drømt om ei jente også. Så er litt morsomt med jentefølelse for første gang:p samtidig tenker jeg at det blir nok en gutt, og prøver å overtale jentefølelsen min med dette, da jeg er redd for å bli skuffet. Skikkelig teit, men kan ikke noe for det:happy090
 
Jeg føler litt at det er ei jente men veldig usikker om det bare er ønsketenkning :)
 
Har det også veldig fint med guttebanden min altså, og tar i mot babyen som kommer enten det er gutt eller jente. Men skal innrømme at jeg alltids har drømt om ei jente også. Så er litt morsomt med jentefølelse for første gang:p samtidig tenker jeg at det blir nok en gutt, og prøver å overtale jentefølelsen min med dette, da jeg er redd for å bli skuffet. Skikkelig teit, men kan ikke noe for det:happy090

fult forståelig ❤️
 
Jeg har jentefølelse, til og med kalt h*n for hun :p men moren min er sikker på gutt, og prater bare om at det er gutt som at hun er 100% sikker..

Vi får se i januar, om de ikke ser det på kub neste uke! :)
 
Jeg har hatt så mange drømmer om guttebabyer, så tror jeg får en gutt :)
 
Har det også veldig fint med guttebanden min altså, og tar i mot babyen som kommer enten det er gutt eller jente. Men skal innrømme at jeg alltids har drømt om ei jente også. Så er litt morsomt med jentefølelse for første gang:p samtidig tenker jeg at det blir nok en gutt, og prøver å overtale jentefølelsen min med dette, da jeg er redd for å bli skuffet. Skikkelig teit, men kan ikke noe for det:happy090

Tror det er helt naturlig å tenke slik! Hadde litt jentefølelse i starten jeg også, meeen så tenker jeg att underbevisstheten min ønsker jo jente, så den spiller meg nok ett puss:oops: Har der ganske likt som deg :Heartred Alltid sett på meg selv som en typisk guttemamma og elsker det høye aktivitetsnivået, men tror de fleste av oss kvinner vil naturlig ønske seg ei jente :sorry:
 
Jeg har jentefølelse, til og med kalt h*n for hun :p men moren min er sikker på gutt, og prater bare om at det er gutt som at hun er 100% sikker..

Vi får se i januar, om de ikke ser det på kub neste uke! :)

Hva er kub? :)
 
Googlet det, da jeg er dårlig på å forklare.

Dobbeltest og duotest er betegnelser på samme test, KUB-test er når tidlig ultralyd kombineres med dobbeltest (blodprøve) for å si noe om risikoen for kromosomfeil hos fosteret. Jeg er over 35 år, så vi får det gratis (bor i Sverige)
 
Har skikkelig guttefølelse, hatt det hele veien. Kaller h*n for han.. :p meen håper egentlig på ei jente. Tiden vil vise.
 
Svigerfar mener vi bare kan lage gutter.: Så har ekstra lyst på jente
 
Tenker alltid han,men det kan være for at jeg ønsker meg en gutt til. Men er nesten sikker på at det blir ei jente til:) begge søsknene til sambo har fått 3 jenter før gutten kom.
 
Jeg har hele veien hatt kjempefolelse på gutt. Helt utenkelig at jeg kan lage en jente. UL nå sist tyder på jente, men jeg klarer ikke helt å fullstendig kjøpe den og er fremdeles innstilt mentalt på gutt...

Så til tross for at jeg «vet» at det er feil, må jeg svare at magefølelsen sier gutt enda. :scratch
 
Til tross for at jeg er dårlig, føler jeg meg litt mindre dårlig enn sist. Så har en liten følelse på gutt. Min mor er sikker på at det er gutt. Mannen håper på en gutt:smiley-angelic001
 
Back
Topp