Har dere en cuba sofa fra Bohus som ikke er slik som den skal være???

ORIGINAL: ~StRaToS~

Vår cuba vinkelsofa begynte plutselig å flasse så jeg ringte inn til Bohus og ja, de skulle skifte ut de to sitteputene som er rammet. Det er ikke mye liksom, men det er heller ikke slik den skal være etter 1 års riktig bruk. Og flasse delen blir bare større og større.
Men så ringte han bohusmannen i dag og sa at vi bare kunne velge oss en ny sofa
på bohus for produsenten produserer ikke cuba lenger.
Og det var jo veldig greit. Han sa og at det var mange reklamasjoner på den type
sofa så jeg regner med at det er noen dere ute som kanskje ikke er klar over at man kan få en ny sofa[:)]
Tenkte bare å informere[;)]

Har hatt akkuart samme problem, har nå fått nytt hjørne, og nye sittedeler, men såg til min STORE fortvilelse att nå er ryggputene ramma og,...skal sende bilde av dei i dag el i mrg.....men de på bohus sa att det var dårlig kvalitet på cuba serien...og DE seier de etter att vi har kjøpt!!!! usj....stå på...dama på bohus sa det var 5 års garanti..jeg har bare hatt min i 1 1/2 ca[:@]

(vet at det er en sofa mange har)

ORIGINAL: mallapalla

ORIGINAL: ~StRaToS~

Vår cuba vinkelsofa begynte plutselig å flasse så jeg ringte inn til Bohus og ja, de skulle skifte ut de to sitteputene som er rammet. Det er ikke mye liksom, men det er heller ikke slik den skal være etter 1 års riktig bruk. Og flasse delen blir bare større og større.
Men så ringte han bohusmannen i dag og sa at vi bare kunne velge oss en ny sofa
på bohus for produsenten produserer ikke cuba lenger.
Og det var jo veldig greit. Han sa og at det var mange reklamasjoner på den type
sofa så jeg regner med at det er noen dere ute som kanskje ikke er klar over at man kan få en ny sofa[:)]
Tenkte bare å informere[;)]

Har hatt akkuart samme problem, har nå fått nytt hjørne, og nye sittedeler, men såg til min STORE fortvilelse att nå er ryggputene ramma og,...skal sende bilde av dei i dag el i mrg.....men de på bohus sa att det var dårlig kvalitet på cuba serien...og DE seier de etter att vi har kjøpt!!!! usj....stå på...dama på bohus sa det var 5 års garanti..jeg har bare hatt min i 1 1/2 ca[:@]

(vet at det er en sofa mange har)

Når var det de byttet ut hjørne og sitteputene??? Var det en stund siden??
Vet at de nå ikke bytter ut noe som helst.
MEN første gangen mannen ringte oss så sa han at vi skulle få nye sitteputer,
men når han da ringte opp igjen etter noen dager så sa han at vi kunne velge oss en ny sofa, så jeg tror at endringene er ferske siden han selv ikke visste om det.

Back
Topp