Har dere en cuba sofa fra Bohus som ikke er slik som den skal være???

~StRaToS~

Forumet er livet
Vår cuba vinkelsofa begynte plutselig å flasse så jeg ringte inn til Bohus og ja, de skulle skifte ut de to sitteputene som er rammet. Det er ikke mye liksom, men det er heller ikke slik den skal være etter 1 års riktig bruk. Og flasse delen blir bare større og større.
Men så ringte han bohusmannen i dag og sa at vi bare kunne velge oss en ny sofa
på bohus for produsenten produserer ikke cuba lenger.
Og det var jo veldig greit. Han sa og at det var mange reklamasjoner på den type
sofa så jeg regner med at det er noen dere ute som kanskje ikke er klar over at man kan få en ny sofa
Tenkte bare å informere

(vet at det er en sofa mange har)

Så flott at du deler[:)]

Jeg har nøyaktig samme problemet! :) har klaget og sendt inn bilder til dem så håper på svar om ikke så lenge! :D

ORIGINAL: Nummi

Jeg har nøyaktig samme problemet! :) har klaget og sendt inn bilder til dem så håper på svar om ikke så lenge! :D

Vi trengte ikke å sende inn bilder engang sa han for problemet var sååå utbredt.
Regner med at de ringer deg opp og sier at du kan velge deg ut en ny sofa[;)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Så flott at du deler[:)]

Ja ikke sant[:)][:)]
For jeg lurte selv på om jeg bare skulle "drite" i å klage for det var jo bare en skjønnhetsflekk. Jeg hadde blitt glad for slik informasjon hvertfall [:)]

Jeg hadde også tenkt til å la være og klage faktisk, men fikk et tips av en som fotograferte leiligheten min om at det var et stort problem med de sofaene! Flytter i helt nytt hus til helgen så hadde jo IKKE gjort noe med helt ny sofa også! :D

ORIGINAL: ~StRaToS~

Vår cuba vinkelsofa begynte plutselig å flasse så jeg ringte inn til Bohus og ja, de skulle skifte ut de to sitteputene som er rammet. Det er ikke mye liksom, men det er heller ikke slik den skal være etter 1 års riktig bruk. Og flasse delen blir bare større og større.
Men så ringte han bohusmannen i dag og sa at vi bare kunne velge oss en ny sofa
på bohus for produsenten produserer ikke cuba lenger.
Og det var jo veldig greit. Han sa og at det var mange reklamasjoner på den type
sofa så jeg regner med at det er noen dere ute som kanskje ikke er klar over at man kan få en ny sofa[:)]
Tenkte bare å informere[;)]

(vet at det er en sofa mange har)

Vi fikk også ny[:)] Kjempe kjekkt, siden sofaen var noen år etter hvet[;)]

Har ikke bilde av kun sofaen så du får nøye deg med noen linselus[8D]
Dette var i juletiden (les;gardinene), vennepar av oss

Og dette er fra da vi nettopp hadde flyttet inn

Og en fra den andre vinkelen

ORIGINAL: januarymom

det er en sånn sofa vi har, bare at det er 2,5 og 3 seter...

Ja de har sluttet med den serien, så hvis den flasser så ring inn til bohus og se hva de sier. Du får sikkert velge deg en ny sofa som alle andre[:)]
Er ikke det bra??[;)]

Ja de har sluttet med den serien, så hvis den flasser så ring inn til bohus og se hva de sier. Du får sikkert velge deg en ny sofa som alle andre[:)]
Er ikke det bra??[;)]

Jo, for jeg hater den sofaen [8D] Vil ha vinkelsofa!

Er ikke det bra??[;)]

Haha, gubben hater vår sofa han[8D]
Vi skulle til å kjøpe en ny likevel[;)]
Han sier at han blir så klam når han sitter i den så nå skal vi kjøpe oss denne;

Er ikke det bra??[;)]

Haha, gubben hater vår sofa han[8D]
Vi skulle til å kjøpe en ny likevel[;)]
Han sier at han blir så klam når han sitter i den så nå skal vi kjøpe oss denne;

Den har vi nylig kjøpt oss [8D] Men vi får nok en ny sofa, så da spørs det hvilken sofa som skal opp på loftstua [;)]

Er dere fornøyde med den????[:)][:)]

Må man vise til kvittering, forresten? Sikkert dumt sp.mål, men.. vi har visst ikke kvitteringen på vår lenger[&:]

Skal hente den i dag, men søstra mi har likens og hun er kjeeeeeeempe fornøyd! Den er kjempe digg å sitte å ligge i [:D]

Må man vise til kvittering, forresten? Sikkert dumt sp.mål, men.. vi har visst ikke kvitteringen på vår lenger[&:]

Sambo trengte ikke det. Det ligger inne på datasystemet deres [:D]

Vi trengte ikke det nei, for de har jo et datasystem der de lagrer all informasjon
og har det liggende.

Skal hente den i dag, men søstra mi har likens og hun er kjeeeeeeempe fornøyd! Den er kjempe digg å sitte å ligge i [:D]

Den ser veldig digg ut jah... [:D]

Back
Topp