Har dere en anelse om hva det er?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Føler dere på dere hva slags kjønn som er i magen? :) Gøy å se om man har rett :P

Vi har en jente fra før, og da jeg mistet hadde jeg på følelsen at det var en gutt, men det var mest pga annerledes symptomer enn med førstemann. Nå har jeg egentlig samme symptomer som da jeg mistet, men føler det er en jente likevel. ;) Spennende å se hva som kommer! Vi skal ikke vite kjønnet før fødsel ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har overhode ingen følelse! :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tror det er gutt, har to jenter fra før av og dette sv.skapet er hereeelt ulikt de to andre som var like :)

TuMmY LoVe

På det kinesiske kartet er det jente, og blitt spådd av flere at jeg kommer til å få jente den dagen jeg blir gravid. Men har ingen anelse eller følelse selv.

Den kinesiske kalenderen sier jente.
Sist sa den gutt og det ble gutt. Når det er sagt så er det 4 barnebarn på denne siden og alle er gutter. Ville ikke blitt veeeeldig overrasket om dette også er en gutt.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Føler på meg at det blir jente, men hver gang lille blir nevnt i en samtale mellom meg og min kjære, så sier vi "han" :p

Aner ikke egentlig men har en bitteliten følelse på gutt

Gutt! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Aner ikke, i følge det kinesiskefødekart blir det jente :) Har ei jente fra før. hadde vært moro med en gutt også . Men veldig velkommen uansett hva det er :D

Ifølge det kinesiske fødselskartet får vi en gutt ;)

Regner med det blir ei jente til :) Det kinesiske fødselskartet sier gutt så da blir det spennende å se. Skal prøve å ikke la nysgjerrigheten ta overhånd og vente til fødselen med å få fasiten.

Føler dere på dere hva slags kjønn som er i magen? :) Gøy å se om man har rett :P

Vi har en jente fra før, og da jeg mistet hadde jeg på følelsen at det var en gutt, men det var mest pga annerledes symptomer enn med førstemann. Nå har jeg egentlig samme symptomer som da jeg mistet, men føler det er en jente likevel. ;) Spennende å se hva som kommer! Vi skal ikke vite kjønnet før fødsel ;)

Vi skal heller ikke vite kjønnet før fødsel! ;)
Jeg har en følelse av at det er en jente. Hadde vært stas med en gutt siden vi har to jenter fra før, men noe sier meg at det er en jente ;)
Guttenavnet har vi klart, mannen har alltid sagt at om han noen gang får en sønn så ønsker han det navnet....

Og jeg er enig! ;)

Men vi får se. Er det noen spesielle symptomer man liksom har mer/mindre av ift hvilket kjønn man bærer på?
Er det ikke noe med hjertefrekvensen også? ( syns å huske noe om d for mange år siden.. )

Jeg klarer ikke sammenligne symptomene fra forrige svangerskap, da det er så lenge siden, men jeg kan ikke huske å ha vært sååå kvalm! Ugh.. :p

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Vi skal heller ikke vite kjønnet før fødsel! ;)
Jeg har en følelse av at det er en jente. Hadde vært stas med en gutt siden vi har to jenter fra før, men noe sier meg at det er en jente ;)
Guttenavnet har vi klart, mannen har alltid sagt at om han noen gang får en sønn så ønsker han det navnet....

Og jeg er enig! ;)

Men vi får se. Er det noen spesielle symptomer man liksom har mer/mindre av ift hvilket kjønn man bærer på?
Er det ikke noe med hjertefrekvensen også? ( syns å huske noe om d for mange år siden.. )

Jeg klarer ikke sammenligne symptomene fra forrige svangerskap, da det er så lenge siden, men jeg kan ikke huske å ha vært sååå kvalm! Ugh.. :p

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Ja, jeg kom over en liste, men der var en del som ikke stemte med jenta vår... ;)

Gutter har lavere hjertefrekvens enn jentene, så om den ligger på rundt 160 er det jente, og rundt 130 er det gutt, sånn ca. ;)

Har både gutt og jente. I følge symptomene, så skal dette være ei jente, men det er tidelig ennå. Så det kan jo forandre seg.

Jente, i følge fødekartet :) Jeg synes dette er veldig spennende :)

Ja, jeg kom over en liste, men der var en del som ikke stemte med jenta vår... ;)

Gutter har lavere hjertefrekvens enn jentene, så om den ligger på rundt 160 er det jente, og rundt 130 er det gutt, sånn ca. ;)

Hmm... Det skal jeg prøve å huske ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Ingen aning nå, men spør igjen om noen uker så har jeg nok helt klart en mening :)

Back
Topp