Da såHaha, neinei! Men koker egg eller steker de, bare må ha eggeplomma! Kan sikkert spise 10 om dagen, men holder meg til to... Aldri vært så glad i egg egentlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da såHaha, neinei! Men koker egg eller steker de, bare må ha eggeplomma! Kan sikkert spise 10 om dagen, men holder meg til to... Aldri vært så glad i egg egentlig![]()
Da såRart hva kroppene våre skal gjennom
Håper litt at jeg får en skikkelig dille snart også.. Er jo morsomt da
![]()
Heheh her har det foreløig vært motsatt. Nesten ikke lyst på noen ting.. Håper det tar seg opp snart da.Haha, litt komisk ja! Forje gang hadde jeg ingen diller, bortsett fra at jeg begynte å like alt. Som melk og sennep f.eks. Hadde aldri likt det før![]()
Heheh her har det foreløig vært motsatt. Nesten ikke lyst på noen ting.. Håper det tar seg opp snart da.
Det jeg har lyst på er stort sett ikke bra for meg. Potetgull, sjokolade og alt som er syndig godt! Kjenner jeg får vann i munnen bare av å skrive det nå! :OEgentlig samme her, men må spise for da er jeg ikke så kvalm akkurat da. Men vanskelig å finne noe man har lyst på.

Jøss! Rart det er så stor forskjell mellom plommen og hvitenHaha, rart det derHar ikke mye matlyst jeg heller denne gangen, i motsetning til forje gang. Da ville jeg spise ALT! Nå har jeg bare lyst på det jeg skrev.. Våkner om morgenen og det første jeg tenker på er egg! Mye enklere å dra seg ut av senga i komatilstand når man har noe godt i vente. Ikke eggehvitten da, den blir jeg kvalm av å tenke på!
![]()
Haha. DEN animasjonen daHaha, synes den smakerDu får nok en matopptur snart!
![]()
Haha. DEN animasjonen daJa håper det.. Kunne godt tenke meg å legge på meg og behodle litt etter svangerskapet egentlig
![]()
Litt innimellom men skal absolutt ikke klage.. Verst med aversjon mot så mye mat egenlig.. Har blitt utrolig selektiv på hva jeg klarer å spise og det er traveltHaha, synes den passa!er du mye kvalm?
Litt innimellom men skal absolutt ikke klage.. Verst med aversjon mot så mye mat egenlig.. Har blitt utrolig selektiv på hva jeg klarer å spise og det er traveltMen potetgull kan jeg spise i uendelige mengder
Men ikke så bra med for mye da.. Har jo svangerskapsdiabetes i bakhodet også
Ja skal nok ordne seg.. Syns bare synd på typen når jeg er så kjip i matveienUff, mye man må plages med, men det er jo absolutt verdt detHåper du får litt mer matlyst etterhvert. Kanskje du kan kikke på litt matbilder evt lese litt hva andre skal ha til middag, så du får litt inspirasjon
![]()
Ja skal nok ordne seg.. Syns bare synd på typen når jeg er så kjip i matveien
Er heldigvis bare for en periodeer jo deg det er synd på da
![]()
Fullt klar over det og er rask til å råde andre til det sammen, men sniker seg innpå likevelIkke ha dårlig samvittighet! Vet det er enklere sagt enn gjort, men prøv å unne deg litt pleie fra både deg selv og mannen. Det er lov å være sliten og litt "annerledes" enn man pleier nå. Er tross alt mye som skjer både fysisk og psykisk. Ta vare på deg selv og lille nurket som vokser i magen, husarbeid kan alltids taes senere![]()