Har dere ei "dille" ?

  • Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet
Stadig lakris :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Pesto smaker veldig godt for tida :) skikkelig digg å bruke på skiva under kjøttpålegg i stedet for smør :)

Ellers har jeg ca alltid lyst på pommes frites... Å det er noe jeg ikke spiser til vanlig.....
 
Jeg har så sinnsykt innmari lyst på jordbær men jeg er allergisk :( Blææææærk

Hvis du ikke blir dødelig syk av det så kan du jo prøve litt, da. :) Søsteren min er veldig allergisk mot epler, men reagerte ikke i det hele tatt under svangerskapet og spiste maaasse av det. ;-) Allergisk igjen så fort ungen var ute, hehe.
 
Jeg får syyykt lyst på ting i korte perioder. :p En helg måtte jeg bare ha BonBon søppeldynga og NonStop. Så var det noen dager jeg måtte ha brødskive med leverpostei og agurk. I helgen var lakrissnører greia, og det har jeg fortsatt veldig lyst på. ;-) Ellers har jeg hatt dilla på Capri-Sonne i flere uker, og har drukket opp seks 10-pk alene. Akkurat nå spiser jeg nesten bare toast med ost og reinsdyrpølse og drikker sterk sjokolademelk til. :) Får skikkelig lyst på ting helt plutselig, og blir sint eller begynner å grine hvis jeg ikke får det med en gang. Og alt som er frisk og syrlig smaker himmelsk!
 
Sjokomelk til frokost hver dag:)
 
Hvis du ikke blir dødelig syk av det så kan du jo prøve litt, da. :) Søsteren min er veldig allergisk mot epler, men reagerte ikke i det hele tatt under svangerskapet og spiste maaasse av det. ;-) Allergisk igjen så fort ungen var ute, hehe.

Hmm, har vært frista til å prøve :p Skal vurdere det når verste pollensesongen er over. Er allergisk mot epler og pærer og masse annen frukt også, har såå lyst på alt mulig :p
 
Back
Topp