Har dere eget rom til det kommende barnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Ja, men det er ikke ferdig enda. Mangler lister før jeg kan innrede skikkelig, så er litt utålmodig nå :P

Nei, det er fortsatt gjesterom. Hun skal sove sammen med oss den første tiden. :)

Har bare et soverom så han blir på rommet mitt fram til vi finner en ny plass å bo :)

Nei, har ikke flere soverom ledig. Han skal sove på vårt rom flere mnd uansett, så begynner nok å lete etter nytt bosted til våren, da med flere soverom.

Nei, de to eldste deler rom for tiden, og mini skal sove med oss. Har leita etter hus et år, må vel dukke opp noe snart! :) da blir det eget rom når hun er stor nok.

Nei, han får sove inne hos oss. Når huset vårt blir ferdigbygget til våren skal han etterhvert få eget rom haster ikke

Nei, ingen ledige rom akkurat nå :) Skal pusse opp eit rom til han etter nyttår :)

Ja, men er fortsatt brukt som kontor :) kommer ikke til å benytte det før han sover natta gjennom. Da det er i en annen etasje enn vårt :)

Nei her skal hun sove på samme rom med oss hvertfall første året :)

Pusset opp ett rom nå ja men blir jo liggende sammen med oss første tida :-)

Kommer til å sove på vårt rom en god stund, så har ikke pusset opp noe soverom til den lille :P

Ja, holder på med å ordne eget rom. Mest for å ha et eget sted til klær, evt leker etc. Hun skal sove inne hos oss til å begynne med.

Her har vi romet klart til den kommende lille babyprinsen <3 men han skal selvsagt sove inne med oss de første 3-4 månedene:) kjekt å ha et rom klart der jeg har utstyret hans, vogna, klær osv :)

Back
Topp