Har dere eget rom til det kommende barnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Ja vi skal pusse opp et rom til han og ha det ferdig før han kommer, selv om han blir å sove innpå med oss den første tiden:) synes det er greit å ha et eget rom og ha alle tingene hans innpå:)

Nei. Har kun et soverom i leiligheten :) Må kjøpe noe større når hun vokser til litt :)

Ja :-) bare noen små detaljer igjen så er det ferdig pusset opp :-)

Skal bygge ut huset, så frøkna får eget rom til sommern :)

Vi har et gjesterom, men ikke så lysten på å bruke det som soverom for den lille, siden det hender naboen røyker på balkongen under og da siver det røyklukt inn på rommet hvis vinduet er åpent... :( Hurra, blokklivets gleder... men vi har soverom med vindu på "bakveggen" av blokka, der har vi ikke det problemet. Så tenker lillemor ligger inne hos oss den første tida og så finner vi oss nok et nytt hjem etter hvert. :)

Ja, men det brukes fortsatt til noe annet. Kan starte å møblere det i desember tenker jeg :D

Regner med han flytter inn med storesøster etterhvert. Alternativt får han ta gjesterommet. Gjør uansett ikke klart før han skal flytte inn, så han får ha tingene sine i en kommode i gangen foreløpig.

Ja, vi har eget rom :-) har ikke gjort det klart helt ennå, gleder meg til å gjøre det i desember når eksamenstiden er over :-)

Ja men er gjesterom nå. Må omrokere på rommene når ho skal ha egent rom. Da bytter jeg hennes/gjesterom meg en av gutten sitt som er større

Vi har 4 soverom og dermed 2 ledige. Men ikke noe klart til baby. Det ene brukes nå som lekerom og det andre som bod/oppbevaring.

Nei. Ikke i denne boligen og ikke i neste, men vi skal bygge hus, og der blir det rom til begge ungene.

Det har vi. Men det er ikke klart enda. :)

Har eget rom som er nymalt nå :) Hun sover hos oss så lenge det er nattmating tenker jeg. Men kjekt å ha et rom klart før hun kommer så vi kan ha tingene hennes der :)

ja, har eget soverom til vesla, men ho sover hos oss den første tiden uansett, så får vi se når ho flytter inn på eget rom ;) kjekt med et ekstra soverom hvor vi kan oppbevare alle tingene hennes

Back
Topp