Har dere dyr?

rottweiler-valp.jpg

jeg vil ha en sånn en <3

sånn har jeg, på 1,5 år:) verdens søteste:) bare hu ekke så liten lenger:) hu veier 46kg :) Hehe:)

Arti at det er flere som har dyr :-) Lite gårdsdyr da, men majoriteten bor vel ikke på gård :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Vi har en irriterende katt :p under ett år og fortsatt veldiG leken. Er LITT lei av å finne alle sokkene over hele huset. Hun er veldig kul da, ser ut som hun kommer fra gamle Egypt :p

Arti at det er flere som har dyr :-) Lite gårdsdyr da, men majoriteten bor vel ikke på gård :-)

Åå.. jeg ønsker meg et lite småbruk. Men har nok ikke overskudd til det dessverre.
Da jeg var liten ville jeg gifte meg med en bonde så jeg kunne bo på bondegård :p

Åå.. jeg ønsker meg et lite småbruk. Men har nok ikke overskudd til det dessverre.
Da jeg var liten ville jeg gifte meg med en bonde så jeg kunne bo på bondegård :p

Jeg var så lur at jeg fant en odelsgutt:-) riktignok på et nedlagt bruk, men jeg fikk overtalt ham til å ha høner ihvertfall :-)

Det er jo perfekt. Gårdsfølelsen uten alt styr ;)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Hehe, jepp :-) gleder meg til han tar over, da skal fjøsen ryddes og gammelt skrap brennes :-P det finnes noen skatter der også, og de skal selvfølgelig ikke brennes :-)

Back
Topp