Har dere drømmehjemmet...?

Vi bor i hus, men ikke drømmehuset! Er på utkikk, men har det ikke travelt! :)

Sent from my iPad using BV Fo

Hadde jeg vunnet i lotto så hadde jeg flytta ! Men slik som det er så er jeg fornøyd. Pusser opp rom etter rom og blir aldri ferdige. Det er litt kjipt.

Sent from my iPad using BV Forum

Bor dere i samme hjem og på samme sted når unga flytter ut? Hva liker du og hva ville du hatt annerledes?.

Vi kjøper kanskje drømmehuset denne uka! Jeg ser for meg at vi kan bo i det huset i mange år, men kanskje ikke helt til barna flytter ut ;) Det ligger ikke spesielt sentralt, men nært min familie. Vi vil kanskje flytte enda mer sentralt etter hvert, men elsker tanken på å slippe småen og eventuelle søsken ut i hagen uten å tenke på trafikken som et problem :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her kan jeg ikke se for meg at jeg kommer til å bo iallefall. Bitte lite og ingen plass til at babyen kan utfolde seg og leke skikkelig.

Men drømmehjemmet er et gårdsbruk med mulighet til å bygge meg stall og leve ut drømmen min med å ha institusjon for barnevernsunger med mulighet til å drive terapeutisk med dyr. Ikke minst ha mulighet til å lage skikkelig lekeplass og lekerom til lillemann sånn at jeg slipper å rydde gangen hver dag sånn at han har en plass å leke uten å skalle i enten tvkommoden, sofaen eller bordet...

Ja, det føler jeg at vi har. Har helrenovert et gammelt murhus, bygd på og kledd det utvending så det ikke er så mye som en bit igjen av det gamle - eneste er at vi har valgt å legge penger på det som ikke så lett kan skiftes ut for heller å kjøpe billige møbler - så det mangler for at jeg virkelig skal kalle det drømmehjemmet mitt :-)

Hehe, nei, det gjør vi ikke. Dette er kun beboelig et par år til, når babyen begynner å bli stor å, er vi nødt til å flytte, og da ender vi nok opp penger sør i Norge. Bor i leilighet, og det er kun en "kriseløsning".

Trives ikke på noen måte. Ikke er det flott natur, folk glaner overalt og sladrer, det er masse ekkel mygg og knott, usentralt osv :)
Når jeg tenker meg om burde vi kanskje flytte før vesla begynner på skolen.

Eneste jeg liker er at det er tilgang på skog.

Sent from my iPad using BV Forum

Så artig å lese ;) høres ut som om de fleste vil ha hus, og bo rolig men sentralt ;) trodde det skulle komme flere litt "utenom det vanlige" svar ;)
There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Liker ikke huset vårt, men elsker plassen vi bor på. Så blir kok boende :) Vi har et stort hus med dårlig plass

Sendt fra mobilen min ♥

Men dere har sikkert et hjem? Hus er ikke drømmehjemmet for alle :)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
Nja, vi bir i en lutt fr liten leiliget i huset til mamma å de:p så nej ikke drømmehjemmet heller:p vi er på jakt, men har det ikke travelt:)

Har tre små herligheter<3

Vi driver å bygger drømmehuset nå :D Gleder meg til det er ferdig! :D

Back
Topp