Har dere disse symptomene?

EndeligTrebarnsmamma

♡2014♡2023♡2025♡
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Jeg har vært øm i livmorområdet, og det gjør at det blir ubehagelig å bøye seg fremover mens jeg sitter. Noen som kjenner det samme?

Også har jeg NULL ømme bryster. Er dette normalt? Jeg hadde det ikke sånn de to siste graviditetene.

Mine symptomer varierer veldig. Kan både ha dager med veldig ømme pupper, og dager helt uten. Det samme med livmoren, veldig øm i perioder, andre helt fin.

Jeg har vært øm i livmorområdet, og det gjør at det blir ubehagelig å bøye seg fremover mens jeg sitter. Noen som kjenner det samme?

Også har jeg NULL ømme bryster. Er dette normalt? Jeg hadde det ikke sånn de to siste graviditetene.
Følelse av draing i Livmor/eggstokk/ligament har jeg ihvertfall hvis jeg reiser meg brått, feks:)

Har ikke ømme bryst denne gang og hadde det lite i starten sist:)

Symptomer varierer sykt og alt er aller helst bra!:)

Jeg har ikke ømme bryster enda. Kanskje leett sensitivitet i brystvortene hvis jeg klemmer på de. Er 4+5 i dag. Og litt øm livmor av og til, når jeg er på do og sånn :smiley-angelic002 kjenner meg ikke gravid i det hele tatt. Hadde det ikke vært for positive tester hadde jeg aldri gjettet det

Jeg var ekstremt øm nederst i magen forrige svangerskap. Klarte ikke at sambo la hånden over magen før det gjorde vondt etterhvert. Var ganske tidlig, og fikk tul I uke 16 for å se at alt faktisk var fint, og at ubehaget ikke kom fra svangerskapet. Foster ble sjekket, livmor, eggledere, eggstokker og alt ble sjekket uten at det ble noe funn. Det forsvant etter svangerskapet

Back
Topp