Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I mitt første svangerskap var jeg avhengig av sjokolademilkshak og kunne ikke for dra kjøttdeig i dette svangeskapet er jeg blitt avhengig av salat og tomater og hater kjøttdeig like mye enda klarer ikke lukta av det en gang altså...
Sjampagnebrus er et must! Og popcorn. Den deler jeg ikke med noen. [:D] Sjokolade som jeg elsker til vanlig smaker ikke like godt nå, men det er bare en fordel. Og Nugatti!!! Sambo lager is fra bunn av, den kan jeg ete litersvis av om gangen... Ellers er jordbær noe jeg tenker på ganske ofte. Har egentlig dilla på ganske mye, men jeg prøver å la vær å sende gubben avgårde til butikken til alle døgnets tider... Stakkars mannfolk, de får trimmet litt når dama er gravid [:D]
jeg har ikke spesielt dilla på noe spesielt egetnlig...Har alltid vært skikkelig glad i sjokolad, og det er jeg nå også...Så det ligger latent i meg det der [;)]
Ellers klarte jeg ikke kjøttdeig de første 23 ukene...-nå går det greit, men det er ikke det beste jeg vet!
Spiste masse appelsiner fram til påske, men så kom halsbrannen og da måtte jeg legge bort det...
satser på masse jordbær og vannmelon framover [;)]
GRØNNE EPLER!! Får helt hetta hvis jeg går tom for det i kjøleskapet. Slik har det vært i fem mnd. Hehe folk syns det er rart jeg ikke går lei. Og litt druer også da.. Men gud så godt det hørtes ut med vannmelon da! Sleng litt over til meg når du er lei..
NON STOP!!! Og den 24 sjokolade melka... Og jeg som vanligvis bare liker sjokolade i små mengder, eller mørk sjokolade... Hmm... Har alltid non stop i ei skål, som en liten unge hihi[:D]
Og av sunne matvarer er det cherrytomater... Går gjerne en boks om dagen[&:][:D] Er nå sunt i det minste!
hehe blitt hekta på krem[:'(] liker egentlig ikke krem så innmari godt, men nå gjør jeg det. laga en kake til kjæresten min en dag. kjøpte kake bunn og en boks med fløte.. endte med at jeg spiste opp all kremen rett fra bollen, før jeg fikk den på kaka. ble ikke noe kake den dagen. kjæresten min satt bare og brekte seg når han så meg[:D]
uff den har jeg også vert innom.passer utrolig dårlig nå som vi lett legger på oss[:@]hos meg har ting gått i perioder.ei uke med masse sjokolade neste uke ingen ting osv....[:D]generelt mye mat!
Jeg har aldri spist noe særlig yoghurt, men må ha en melonyoghurt nesten hver dag nå som jeg er gravid. Sånn har det vært gjennom hele svangerskapet, syntes yoghurten var spesielt god å ha i begynnelsen da jeg var enten sulten eller kvalm.