Har dere dilla på noe?

Mamma23 & Jentene

Andre møte med forumet
Er helt frelst på vannmelon jeg! Så nå går jeg bare og venter på at samboer skal komme hjem fra jobben! Han lovet nemlig og kjøpe med en hel vannmelon til meg (går en hel om dagen)!!! 

Jeg er avhengig!!!!!!!

Sjokolade melk... oboy... mmmm

Eg og har dilla på vannmelon for tida!! Så utrooolig godt! Men det er så dyrt her atte.. Betalte 100 kr for en melon..
O'boy og er viktig å ha i huset!! Har vi ikke det blir det krise! [:D]

ORIGINAL: Asil

Nei, ingen verken lyster eller avsmaker her. Nesten skuffende. Men så har jeg unormalt lyst på alt som er godt og usunt til vanlig, så det kunne kanskje ikke blitt mer likevel.. kniis

Asil
41+0

Jeg har det sånn selv [:D][:D] Har alltid vært så utrolig glad i sjokolade, så det går mest i sjokolade her. Det har ikke noe med at jeg er gravid, så da er det vel ikke noe jeg har dilla på nå liksom. Er glad i alt som er søtt og usunt fra før jeg også [:D][:D][:D]

PANNEKAKER[:)] egentlig aldri likt det noe særlig,men nå kunne jeg spist det hver dag! å solo-is.... nammmmmmmmm....

ORIGINAL: caeo

PANNEKAKER[:)] egentlig aldri likt det noe særlig,men nå kunne jeg spist det hver dag! å solo-is.... nammmmmmmmm....

Haha.. jeg har heller aldri vært særlig glad i pannekaker, men på søndag MÅTTE jeg ha det!! Og da fikk jeg svigermor til å lage det for meg, har nemlig ikke laga det før [8D] 
Og det smakte NYDELIG [:D]

Går og sikler på jordbær hver gang jeg er i butikken, men det tror jeg er mer med vårfornemmelser enn svangerskap å gjøre.. Men så var det en eller annen som sa at jordbær ikke var å anbefale pga mulige allergier, så jeg holder meg til sjokolade istedet.. [:D]

Nei, ingen verken lyster eller avsmaker her. Nesten skuffende. Men så har jeg unormalt lyst på alt som er godt og usunt til vanlig, så det kunne kanskje ikke blitt mer likevel.. kniis

Asil
41+0

Spis jordbær av hjertens lyst Asil - det med allergi har vært under amming, ikke svangerskapet, og jeg leste nettopp at vitenskaplige forsøk har vist at denne overtroen om reker og jordbær under amming ikke har noe for seg...

heldigvis ikke[:D]
dilla på mat kanskje[8|]

Går og sikler på jordbær hver gang jeg er i butikken, men det tror jeg er mer med vårfornemmelser enn svangerskap å gjøre.. Men så var det en eller annen som sa at jordbær ikke var å anbefale pga mulige allergier, så jeg holder meg til sjokolade istedet.. [:D]

Asil
41+0

Det er når du ammer, Jeg spurte om dette på kontroll og fikk beskjed om at det gikk helt fint, Nam Nam... [:D]

Mat, mat, sjokomelk, is, is og atter is..

ISABELL NØTTEIS OG NØTTEROSER (små kaker) rett fra frysern! Har gitt streng beskjed att vi ikke kan oppbevare sånt her i huset,,,her om dagen fikk jeg i meg fem isabell nøtteis..og enda ville jeg ha mer, men lot det ligge igjen en til sambo (er han som kjøper de..han elsker de han og)..

Her om dagen skulle vi ut gå tur, men vi handla litt mat på veien til vannet vi skulle gå (kjørte bil). Da vi var ferdige handle og satt oss i bilen så vi begge to att vi uten å ha registrert det kjøpt en ispakke med Isabell nøtteis!!!! Så vi måtte sløyfe turen og dra hjem og legge is i frysern (og seff spise halve pakka)....hihi..det var den helgetrimmen!

ellers har jeg også fått dilla på pannekaker, spes med mammas hjemmelagde blåbærsyltetøy....nammm

Klems

jeg tror egentlig ikke at jeg har noe dilla, men jeg bruker unødvendig mye tid på å tenke på dream yoghurt-iskrem synes jeg...

Jeg er Ikkje hekta på noe spesielt, Men får lyst på litt forskjellig... [:D]

Har fått veldig avsmak for sjokolade ([:@] det som er så GODT!) og hater lukten av smør i varm stekepanne, særlig hvis samboeren min i tillegg steker ferdiglagede karbonader [:'(]. Bortsett fra grønne epler og lakris (som jeg prøver å spise minst mulig av) har jeg ingen faste "diller", det varierer fra dag til dag. Nevn en matvare og gi meg ti minutter, så har jeg fått helt hetta og MÅ ha det. I morgen har jeg glemt hva jeg måtte ha i går. Ko-ko... 

jeg har så kikk på RÅ LØK.. urk..[:'(] stinker jo værre enn verst.. [:D]

da jeg gikk med datteren min var det asparges og bearnaisesaus som gjalt... haha.. man er vel rar..

ORIGINAL: Jente i vente ?

Er helt frelst på vannmelon jeg! Så nå går jeg bare og venter på at samboer skal komme hjem fra jobben! Han lovet nemlig og kjøpe med en hel vannmelon til meg (går en hel om dagen)!!! 

Jeg er avhengig!!!!!!!

Ananas, massevis[:)]

ORIGINAL: Monicus

Mat, mat, sjokomelk, is, is og atter is..

signerer[:D][:)]

hehe, moro dette her....i forrige svangerskap hadde jeg også helt dilla på vannmelom, det gikk også i en om dagen, stakkars mannen min, her i tyskland for man sånne fem kilos i tyrkiske forretninger......ellers spiste jeg jordbær til den store gullmedalje, og det skjedde ikke noe galt med noen av oss, så kos deg du[:D][:D][:D][:D]Det morsomme er at berta mi ikke liker frukt, hun vil ikke spise vannmelon eller jordbær eller annen frukt......hun fikk kanskje litt mye av det da........Dennne gangen har jeg ikke den dillan lenger, og ikke noen annen heller.....

O´boy! Kan ikke drikke melk uten [:)]

Back
Topp