Hver gang jeg ammer,så renner den andre puppen helt sykt i kanskje 10-20 sekunder.
Har aldri spurt noen om det,men kom plutselig på dette nå
Bra jeg bruker innlegg 
Har aldri spurt noen om det,men kom plutselig på dette nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her skjer ikke det lenger, men det gjorde det mye før =)
Helt vanlig.
kjempeskøy å våkne med søkkvåt bh på den ene siden fordi ammeinnlegget har sklidd vekk![]()

Dam av melk i senga i morrest, pia skulle ikke ha mat i natt, jeg sov seff uten bh fordi det ikke har vært et problem på en stund![]()
Herlig! Alltid like gøy når alt er gjennomtrukket av melk! Heldig du er som får sove hele natta da! Det var IKKE tilfelle her i nattAner ikke hva som plager henne med skriking og sutring og knøing og avbrutt søvn mer eller mindre hele natta, og 4 amminger...hadde en dam av gulp i mi seng i morges, gulpekluten hun hadde under hodet hadde hun kava vekk så alt havna i senga mi
![]()
puppene mine har krympa litt, så den gode (dyre) amme-bhen fra ammebutikken, som er såå deilig å sove i, er blirr stor og litt baggy så ammeinnleggene sklir alle veierBruker heller ikke den tapen på dem fordi jeg liker å ta ut innlegget hver gang jeg ammer!
vi skal på 4,5mnd kontroll i morra så skal spørre da! Tror ikke hun våkner fordi hun er sulten heller, for natt til i går sov hun jo 5 timer i strekk. Hvilken type softbag bruker du???