Har dere det også slik?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hver gang jeg ammer,så renner den andre puppen helt sykt i kanskje 10-20 sekunder.
Har aldri spurt noen om det,men kom plutselig på dette nå :) Bra jeg bruker innlegg :)

Her skjer ikke det lenger, men det gjorde det mye før =)
Helt vanlig.

Ja gjør det her. Men mest fra det høyre. Der må jeg bytte innlegg utrolig ofte i forhold til venstre.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

her lekker det kun på natta...men er jo kun da jeg ammer, så ja! Samme her :p

Her skjer ikke det lenger, men det gjorde det mye før =)
Helt vanlig.

Samme her, det renner kun hvis det har gått veeeldig lang tid:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Gjør det samme her også, så må ha innlegg;)

kjempeskøy å våkne med søkkvåt bh på den ene siden fordi ammeinnlegget har sklidd vekk :eek:

kjempeskøy å våkne med søkkvåt bh på den ene siden fordi ammeinnlegget har sklidd vekk :eek:

Ja, blir så sinnsykt irritert på det selv:mad: skjer alltid m de dårlige amme bh'ene fra H&M:mad:

puppene mine har krympa litt, så den gode (dyre) amme-bhen fra ammebutikken, som er såå deilig å sove i, er blirr stor og litt baggy så ammeinnleggene sklir alle veier :p Bruker heller ikke den tapen på dem fordi jeg liker å ta ut innlegget hver gang jeg ammer!

Dam av melk i senga i morrest, pia skulle ikke ha mat i natt, jeg sov seff uten bh fordi det ikke har vært et problem på en stund :fucyc

Dam av melk i senga i morrest, pia skulle ikke ha mat i natt, jeg sov seff uten bh fordi det ikke har vært et problem på en stund :fucyc

Herlig! Alltid like gøy når alt er gjennomtrukket av melk! Heldig du er som får sove hele natta da! Det var IKKE tilfelle her i natt :( Aner ikke hva som plager henne med skriking og sutring og knøing og avbrutt søvn mer eller mindre hele natta, og 4 amminger...hadde en dam av gulp i mi seng i morges, gulpekluten hun hadde under hodet hadde hun kava vekk så alt havna i senga mi :eek:

Herlig! Alltid like gøy når alt er gjennomtrukket av melk! Heldig du er som får sove hele natta da! Det var IKKE tilfelle her i natt :( Aner ikke hva som plager henne med skriking og sutring og knøing og avbrutt søvn mer eller mindre hele natta, og 4 amminger...hadde en dam av gulp i mi seng i morges, gulpekluten hun hadde under hodet hadde hun kava vekk så alt havna i senga mi :eek:

Huff, de har ikke noe gode råd til deg på helsestasjonen?
Pia mi ligger i softbag, så hun ligger godt og trangt, det hjalp på dagen her i hvertfall. Hun lot meg ikke sove før heller.

vi skal på 4,5mnd kontroll i morra så skal spørre da! Tror ikke hun våkner fordi hun er sulten heller, for natt til i går sov hun jo 5 timer i strekk. Hvilken type softbag bruker du???

puppene mine har krympa litt, så den gode (dyre) amme-bhen fra ammebutikken, som er såå deilig å sove i, er blirr stor og litt baggy så ammeinnleggene sklir alle veier :p Bruker heller ikke den tapen på dem fordi jeg liker å ta ut innlegget hver gang jeg ammer!

Jeg gjør det samme som deg;) Så når jeg bruker de bh`ene fra H&M, så sklir de alle veier, de bh`ene sitter så dårlig på!:( Uff, så kjedelig den gode amme-bh`en ikke passer lenger!

vi skal på 4,5mnd kontroll i morra så skal spørre da! Tror ikke hun våkner fordi hun er sulten heller, for natt til i går sov hun jo 5 timer i strekk. Hvilken type softbag bruker du???

Hmmm, jeg aner ikke hvorfor hu gulper mye? Svelger hu mye luft? Emmeth sprutgulper han og, så bytter antrekk flere ganger om dagen:( Blæh... Hvis ikke jeg greir og få opp all luften i magen hans, så gulper han mye, og kan ta opp til 30 min og få opp en rap!!!

Jeg tror egentlig det kommer av at hun ikke raper på natta! Orker rett og slett ikke å sette meg opp i senga og vekke henne med å prøve å rape henne. Så da blir det mye gulp, spesielt på morran! Men ja, hun gulper mye hele dage, og sluker mye luft når hun spiser, selv med Dr.Brown's flaskene! Og får nok ikke opp nok av lufta kun med å rape!

Bruker Dr.Browns flaskene vi også, men hjelper ikke på all luften her heller. Han tuller mye når han spiser og svelger dermed enda mere luft:( Har dessverre ingen gode tips og komme med, vi sliter med det samme selv!

Hun kaver og styrer, slipper flaska og gråter men vil ha den osvosv! Har funnet ut at hun blir roligere om jeg synger mens hun spiser ;) Hvilken str har dere på flaskesmokken? Vi bruker nr2, men lurer på om jeg skal øke, kanskje hun blir roligere da?

Vi bruker fortsatt str nr 1 og skal ut og kjøpe str nr 2 i morra;) Har tenkt at han ikke får nok og det kanskje kan være grunnen til at han tuller sånn med flaska. Suger og gir slipp, suger så litt til og gir slipp.. Kan bruke en time p og få i han en flaske med 150 ml:( Skal ordne masse i morra. Først til legen, så Ikea og handle til rommene til jentene og ny seng til Emmeth også ukeshandle.. Djeeees, mye og gjøre, ja:p

Back
Topp