Sara Forumet er livet VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016 29 Nov 2015 #21 Puttet lys staken før jeg la meg i går, så det var klart, men vi byttet duk på boret og gjorde litt mer klart før vi spiste i dag. Vi synger "Nå tenner vi det første lys" i forbindelse med lystenningen både til frokost og middag
Puttet lys staken før jeg la meg i går, så det var klart, men vi byttet duk på boret og gjorde litt mer klart før vi spiste i dag. Vi synger "Nå tenner vi det første lys" i forbindelse med lystenningen både til frokost og middag
Needlepin Februar 2014 sin Miss Ammetåke Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡ 29 Nov 2015 #22 Her var alt klart ha Tyvstartet i går ;p Sang sang og tente lys sammen med ungene
Salvia Forumet er livet VIP Julibarna2014 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 29 Nov 2015 #24 Er alene i kveld, så jeg tente bare lyset for meg selv.
razika Februar 14 Februar 2014 - Skjult forum 29 Nov 2015 #25 Gjør svært lite ut av det gitt, men har telysholdere fra Arne Jacobsen, egentlig espressokopper. Står på bildelista. That's it.
Gjør svært lite ut av det gitt, men har telysholdere fra Arne Jacobsen, egentlig espressokopper. Står på bildelista. That's it.