Har dere det klart?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Er lysene funnet frem og er dere klare til å tenne det første lyset i dag?
Hvordan gjør dere det rundt tenningen, tenner dere det bare eller synger dere etc?

Jepp, satt det klart igår. Tente lyset til frokost, og sa verset bare. Må finne riktig tekst til sangen, jeg blander alltid:p vi må synge også!

Nei :P Har ikke begynt engang, får det vel opp i kveld tipper jeg :)

nei, vi skal flytte neste fredag så pynter ikke flyttesjauet, pynter når vi kommer i nyehuset

Har allerede tent første lys :) sang førte vers av tenn lys :)

Jaa alt er klart til ikveld!
Blir bare meg aleine hjemme da så blir absolutt ikke noe synging... :P

Blir iløpet av dagen.

Har ikke funnet frem noe ennå. Litt usikker på hvor julepynten er :o

I år har vi droppet deg. Vi reiser den 15 desember og blir borte til 7 januar og gidder derfor ikke pynte. Men har bakt litt i dag da :)

Gjorde klart i går kveld, og tente lyset i dag tidlig.

Når vi flyttet dit vi bor nå i mars så var jo jula så lenge til så det meste ligger bak masse greier i boden, med 4 eksamen i november og alle i Norge (siste er imorgen) så er jeg rimelig sent ute med å fikse ting men satser på å ha funnet alt til uka ;-) må også ommøblere stua for å få plass til juletre og div ting også etterhvert.

Har gjort det klart, skal tende lyset når det begynner å skumre ute:-) Har fått opp adventsstjerner, kuler med ledlys, stake og lyskjegle, mangler den ene stjerna som skal opp på soverommet da, men den må jeg opp i 2.etg. for å finne, så det blir når jeg gidder å reise meg fra sofaen:-P Bekkenløsninga er ikke fan av trappa opp:-P

Langt i fra klart!! Tror ikke jeg blir klar til i kveld heller! :(

Jeg har samlet alt til advent i to kasser i boden merket med "advent", så det er på en måte alltid klart. Bare å ta fram å plassere der det skal.

Men jeg har glemt å kjøpe lilla lys i år

Back
Topp