Har dere delt nyheten?

onemoretime

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2020
Vet alle at dere er gravide nå? :)

Her er det kun nærmeste familie som vet det enda :p kommer til å dele nyheten etter oul trur jeg? Syns det er koselig at det er bare vi som vet det også ❤️

Her er det bare familie og noen venner som vet :)

Skal dele etter OUL! :D Synes det har vært gøy med denne hemmeligheten! :)

Ja, her delte vi uke 13 på Facebook men det var mer fordi fjerne onkler ikke helt skjønte hva HYSJ betyr, ville si selv til folk... Men var veldig koselig :D

Har sagt det til familien. Ikke noe på facebook enda, og det blir ikke noe før oul om det blir i det hele tatt.
Pappa har jeg ikke snakket med på to mnd, så han vet faktisk ikke noe enda:o

Har sagt det til familien. Ikke noe på facebook enda, og det blir ikke noe før oul om det blir i det hele tatt.
Pappa har jeg ikke snakket med på to mnd, så han vet faktisk ikke noe enda:o

Oi, så lenge? Det hadde jeg ikke klart :p

Bare sagt det til familie og venner + jobb.. Men det er ikke hemmelig heller, så vi satser nesten på at jungeltelegrafen tar seg av resten :) tror ikke vi publiserer noe på Facebook heller..

Nå i helga åpna vi opp for at folk kunne spre nyheten, men har ikke publisert noe på facebook/instagram enda. Det blir kanskje et bilde på instagram etter oul om 1,5 uke :)

Vi delte på face for noen dager siden:) klarte ikke å vente lengre når vi fikk vite kjønnet på lille frø <3

Her vet familien og de nærmeste venner og jobben såklart.
Det er ikke så lett å skjule lengre heller, siden det ser ut som jeg har spist en håndball ;-) så nå får det nå bare spre seg naturlig av seg selv. Mulig jeg legger et bilde på Facebook etter oul, men ikke helt bestemt enda:-)

to av søstrene mine vet det ikke enda, så det er ikke offentliggjort. hadde planer om at de skulle få vite det nå til helgen da søsteren min som bor på Karmøy skulle komme opp,men kunne ikke likevel..så da blir det vel neste helg i stedet..
det vil bli offentliggjort til resten etter oul 16.feb,er da 18+2.

Her er det stort sett bare de nærmeste av familie og venner som vet det, samt at det har spredd seg litt. Tenker i utgangspunktet å vente til oul med å fortelle det til resterende, men tenker at det viktigste er å fortelle når det føles naturlig.

Har ikke tenkt å dele det på facebook, men kan være jeg deler det etter fødsel. De som trenger å vite om det får vite det gjennom oss:)

Har delt med familie og venner.. + noen på jobb.. Ellers sprer det seg fort siden oldemor bor på sykehjemmet der jeg jobber og vi har 2 barn i barnehagen :) men det er ikke så veldig mange som vet det ennå.

"Alle" vet :) Jobben min fikk vite det på julebordet, familie og venner i jula, jobben hans rett over nyttår, også har det kommet fram på facebook etter det. Helt greit for meg, vi ba bare folk holde kjeft til begge familier hadde fått nyheten direkte fra oss.

Har sagt det til familie,venner og de vi har møtt på, men kommer ikke til å legge det ut på facebook før ultralyd den 10.feb. Har dessuten søkt på en annen jobb som hadde frist på mandag, så vil helst ikke at de skal snoke og finne det ut, for da blir jeg ihvertfall disket tenker jeg

Har delt det på face, så tror de fleste vet det nå ;)

Back
Topp